AnonymBruker Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Andre som opplever dette? Skulle ønske vi gikk for normaltid hele året. Anonymkode: 8fd32...535 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Hvorfor blir du deprimert av det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Jeg tror mange har det vanskelig på våren. Det virker sånn, og har kanskje ikke så mye med den ene timen å gjøre? Det stilles jo flere krav til folk på denne årstiden, som det også gjør ved høytider, og forskjellen mellom folk blir mer tydelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Andre som opplever dette? Skulle ønske vi gikk for normaltid hele året. Anonymkode: 8fd32...535 Er den skrudd frem eller tilbake? Anonymkode: 635b7...532 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er den skrudd frem eller tilbake? Anonymkode: 635b7...532 https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/tiden-er-inne-for-a-stille-klokka/id2905191/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Vhanja skrev (1 minutt siden): https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/tiden-er-inne-for-a-stille-klokka/id2905191/ Måtte du sende en link for å svaret? Lol Anonymkode: 635b7...532 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Måtte du sende en link for å svaret? Lol Anonymkode: 635b7...532 Det er veldig unødvendig med kommentarer som dette. Men det tror jeg du egentlig vet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Glitter skrev (Akkurat nå): Det er veldig unødvendig med kommentarer som dette. Men det tror jeg du egentlig vet. Er unødvendig å ikke svare konkret. Anonymkode: 635b7...532 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er unødvendig å ikke svare konkret. Anonymkode: 635b7...532 Undøvendig å ikke gidde google selv. Eventuelt burde man vite dette som voksen uten å slå opp/spørre. Syntes nok det. Anonymkode: 56b51...747 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er den skrudd frem eller tilbake? Anonymkode: 635b7...532 Jeg bruker huskeregel at det er en time fram om våren, siden folk flest ser fram til den. Everybody skrev (1 time siden): Hvorfor blir du deprimert av det? Er sesong depresjon og en time mer med lys brått gjør det tungt. Anonymkode: 8fd32...535 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Du er ikke alene om dette. Jeg kjenner selv at det med å snu på klokken stresser mer med leggetid, stå opp og medisiner da jeg er veldig var for dette. Itillegg våknet jeg til snø igjen idag 😵💫 Anonymkode: 2d79a...467 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du er ikke alene om dette. Jeg kjenner selv at det med å snu på klokken stresser mer med leggetid, stå opp og medisiner da jeg er veldig var for dette. Itillegg våknet jeg til snø igjen idag 😵💫 Anonymkode: 2d79a...467 Ja, er veldig slitsomt når man er sensitiv på dette og den ene dagen er pluss 25 i sola, neste minus, dagen etter regn. Så plutselig skal det snø igjen. Anonymkode: 8fd32...535 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, er veldig slitsomt når man er sensitiv på dette og den ene dagen er pluss 25 i sola, neste minus, dagen etter regn. Så plutselig skal det snø igjen. Anonymkode: 8fd32...535 Ja ikke sant. Ser frem til det blir varmere i været og ikke snø. Anonymkode: 2d79a...467 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.