Gå til innhold

Bli bedre til å uttrykke seg skriftlig


Gjest Korneliaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en øvingssak. Skriver du dagbok? Der kan du veksle mellom fri tekst og mer strukturert slik som dikt. :)

Ellers er jo det å være på forum god øving det også. Jeg vet ikke hvor mye du har vanket på forum, men jeg er 32 og har vært på forum fra jeg var 14. Det har nok gjort at jeg har blitt god på å uttrykke meg skriftlig. Uten at jeg er noen ekspert da, men jeg er bedre enn jeg hadde vært uten forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Korneliaa
Glitter skrev (1 time siden):

Det er en øvingssak. Skriver du dagbok? Der kan du veksle mellom fri tekst og mer strukturert slik som dikt. :)

Ellers er jo det å være på forum god øving det også. Jeg vet ikke hvor mye du har vanket på forum, men jeg er 32 og har vært på forum fra jeg var 14. Det har nok gjort at jeg har blitt god på å uttrykke meg skriftlig. Uten at jeg er noen ekspert da, men jeg er bedre enn jeg hadde vært uten forum. 

Ja, jeg skriver faktisk dagbok! Forsøker å ikke bry meg om hvordan jeg skriver der da, for det er jo ikke meningen at noen skal lese uansett. Men fortsatt vanskelig for meg å finne ordene. Men likevel er det er så terapeutisk å få ned alle tanker og følelser på papir. Så takk for påminnelsen, tror jeg må ta den frem og skrive litt sener i dag (går alt for lenge mellom hver gang jeg skriver). Jeg har vel vert på forum omtrent like lenge som deg tror jeg. Men har ikke alltid vert like aktiv da. Det har vert litt avog på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korneliaa skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg skriver faktisk dagbok! Forsøker å ikke bry meg om hvordan jeg skriver der da, for det er jo ikke meningen at noen skal lese uansett. Men fortsatt vanskelig for meg å finne ordene. Men likevel er det er så terapeutisk å få ned alle tanker og følelser på papir. Så takk for påminnelsen, tror jeg må ta den frem og skrive litt sener i dag (går alt for lenge mellom hver gang jeg skriver). Jeg har vel vert på forum omtrent like lenge som deg tror jeg. Men har ikke alltid vert like aktiv da. Det har vert litt avog på.

Jeg synes jo du virker til å ha god formidlingsevne ut fra hva jeg har lest hittil da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Korneliaa
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg synes jo du virker til å ha god formidlingsevne ut fra hva jeg har lest hittil da. :)

Tusen takk for det! Det gjør meg glad at du sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...