Gå til innhold

Klarna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har oppdaget Klarna.  Når jeg betaler med Klarna kan jeg vente en måned med å betale.  Så kan jeg betale regningen med kredittkort og vente en måned til.  Egentlig trenger jeg det ikke, men det er en gammel vane å få utsatt regninger kostnadsfritt.

Anonymkode: 2ecff...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (22 minutter siden):

Det skumle med det er at man kan handle over evne. 

Det kan man alltid, men jeg har brukt kredittkort i åresvis og det har ikke vært et problem.  Fordelen er at man kan spre utgifter på månedene.

Anonymkode: 2ecff...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kan man alltid, men jeg har brukt kredittkort i åresvis og det har ikke vært et problem.  Fordelen er at man kan spre utgifter på månedene.

Anonymkode: 2ecff...f48

Ja hvis du har kontroll på det så er det jo i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Ja hvis du har kontroll på det så er det jo i orden.

Heldigvis har jeg alltid hatt kontroll på min økonomi, men jeg har ikke alltid hatt mye penger.

Anonymkode: 2ecff...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heldigvis har jeg alltid hatt kontroll på min økonomi, men jeg har ikke alltid hatt mye penger.

Anonymkode: 2ecff...f48

Det har heldigvis jeg også hatt. Til og med da jeg var i tung aktiv rus sørget jeg for å betale regninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...