Gå til innhold

Hva om sindige dol mer og mer ble overtatt av den yngre garde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typ tenåringer og folk i beg av 20 årene. Hva da? 

Anonymkode: efbb3...66f

Da blir det kvinneguiden v2.

Anonymkode: 2e983...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da blir det WOKE (og homofilt)

Tror det er 21% av GenZ f.eks er LGBTQIA++. Og flere skal det bli neste generasjoner. Helst 100% tror jeg er målet.

Sier ikke at det er noe galt i å være LGBTQIA++, MEN det er fryktelig høye tall, som kan indikere at noe er galt et sted i hva medier pusher på kids. Og en kan undres på hva det vil gjøre med samfunnet.

Vi har sett det med religioner f.eks, om samfunnet pusher en religion på kids, vil mange av kidsa tro på alt mulig rart av religioner som voksne. Hvorfor skulle ikke det samme skje med LGBTQIA situasjonen, bare et spørsmål jeg har ingen fasit ;) 

Anonymkode: ecf2b...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Et nok lite sannsynlig at det vil skje, men da hadde jeg tenkt mer og mer at dette forumet ikke lenger hadde vært noe for meg, og funnet meg et annet sted. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ble tatt over hadde jo vært litt kjedelig. Men at de var flere som deltok her ville jeg synes var bra. Hadde jo vært veldig ok om kommunikasjonen gikk på tvers av alder syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg tror det hadde blitt mer engasjement i trådene, slik det var i gamle dager. Jeg tror det ville vært litt andre temaer enn det var for 15-20 år siden. Jeg tror ikke dagens unge ville funnet det interessant å diskutere f.eks underlivsbarbering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle var vi, altså den eldste garde her inne, da Dol oppsto da? 25-35 år. Så mange av oss har også vært unge her inne. 😊 Flere deltakere er bare fint så lenge de oppfører seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
Lillemus skrev (23 minutter siden):

Hvor gamle var vi, altså den eldste garde her inne, da Dol oppsto da? 25-35 år. Så mange av oss har også vært unge her inne. 😊 Flere deltakere er bare fint så lenge de oppfører seg. 

Ja, enig i det. Jeg hang meg bare opp i "tenåringer", og tenkte at jeg ærlig talt ikke har så mye til felles med dem. Hvis det blir overvekt av tenåringer og veldig unge voksne, som AB mener, så hadde jeg nok ikke ønsket å være her. Men det er meg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er temaene som diskuteres, og hvordan de diskuteres, viktigere enn alderen på medlemmene.

Prater 20-åringene om gaming så er jeg med. Prater de om "gutter" og sminke så melder jeg meg ut. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Hadde vært supert om flere unge ble med, men jeg hadde protestert mot et kupp! Jeg kjenner mange flotte 18-30 åringer med spennende interesser og sterke meninger,  men jeg vil jo ikke at akkurat de som jeg kjenner,  skal blir med her 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (23 minutter siden):

Ja, enig i det. Jeg hang meg bare opp i "tenåringer", og tenkte at jeg ærlig talt ikke har så mye til felles med dem. Hvis det blir overvekt av tenåringer og veldig unge voksne, som AB mener, så hadde jeg nok ikke ønsket å være her. Men det er meg da. 

Det er jeg enig i og jeg tror ikke det er noen overhengende fare for at det skal bli en overvekt av tenåringer her inne. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De yngre er vel mest på plattformer som Instagram og Tiktok og sånt. Er ikke forum mer interessant for oss som begynte med det da det ikke var så mye sosiale medier? 

Jeg begynte på forum i 2004 tror jeg. Eller hvis jeg skal telle med "hundeparken" på NRK som også hadde et tilhørende lite forum hvor vi diskuterte alt som hadde med hundeparken å gjøre (plattform med mange plattformer av ulik utforming hvor man var en hund også måtte man til himmelbjerget hver dag for å svare på tre spørsmål for å stige i gradene som hund, også chattet vi med hverandre via snakkebobler, og hvis man brøt en regel ble man spiddet av moderatorhundene og det kom blod og alt), så var jeg jo sånn 12 år gammel, så 2002 da. Da har det bare vært naturlig for meg å fortsette med forum. Er forum så interessant for de som vokser opp med andre sosiale plattformer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

De yngre er vel mest på plattformer som Instagram og Tiktok og sånt. Er ikke forum mer interessant for oss som begynte med det da det ikke var så mye sosiale medier? 

Jeg begynte på forum i 2004 tror jeg. Eller hvis jeg skal telle med "hundeparken" på NRK som også hadde et tilhørende lite forum hvor vi diskuterte alt som hadde med hundeparken å gjøre (plattform med mange plattformer av ulik utforming hvor man var en hund også måtte man til himmelbjerget hver dag for å svare på tre spørsmål for å stige i gradene som hund, også chattet vi med hverandre via snakkebobler, og hvis man brøt en regel ble man spiddet av moderatorhundene og det kom blod og alt), så var jeg jo sånn 12 år gammel, så 2002 da. Da har det bare vært naturlig for meg å fortsette med forum. Er forum så interessant for de som vokser opp med andre sosiale plattformer? 

😄 spiddet av moderatorhundene? 

Jeg var ikke på forum før i 2015 tror jeg. Var mye på andre debattsider da, som Verdidebatt. Så leste jeg endel blogger om folk som levde litt alternative liv. 

Var på KG, men det gikk ikke så bra 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Da blir det WOKE (og homofilt)

Tror det er 21% av GenZ f.eks er LGBTQIA++. Og flere skal det bli neste generasjoner. Helst 100% tror jeg er målet.

Sier ikke at det er noe galt i å være LGBTQIA++, MEN det er fryktelig høye tall, som kan indikere at noe er galt et sted i hva medier pusher på kids. Og en kan undres på hva det vil gjøre med samfunnet.

Vi har sett det med religioner f.eks, om samfunnet pusher en religion på kids, vil mange av kidsa tro på alt mulig rart av religioner som voksne. Hvorfor skulle ikke det samme skje med LGBTQIA situasjonen, bare et spørsmål jeg har ingen fasit ;) 

Anonymkode: ecf2b...082

 

Jeg anser meg som voksen, men først i en alder av 35 ble jeg obs på at det er noe som heter polyamorøs, og at jeg er det, og har siden levd greit med det.

 

Men ellers er temaene viktigere enn medlemmene, og de vil jo fortsatt være de samme på ett så rettet forum som det her. 

Anonymkode: f9cfd...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (33 minutter siden):

😄 spiddet av moderatorhundene? 

Jeg var ikke på forum før i 2015 tror jeg. Var mye på andre debattsider da, som Verdidebatt. Så leste jeg endel blogger om folk som levde litt alternative liv. 

Var på KG, men det gikk ikke så bra 🙂

Hehe ja. Så ble hunden liggende fast på bakken til den ble sluppet løs. 😅

Jeg har varierende erfaring med KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...