Gå til innhold

Kristne får ikke be i pausene i skoletida


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I likhet med Ramadan-saken ordnet dette seg ganske fort. Du finner mer om saken på side 1 i tråden om bønn i pausene på vgs.

Jeg fant løsningen bare bak en betalingsmur i farten, men det kan hende du finner mer hvis du søker (på f.eks. "Sagatun") - eller hvis du har andre abonnement enn jeg har: 
https://www.vl.no/religion/2022/11/22/endelig-losning-for-sagatun-elevene-far-ha-skolelaget-innendors/

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.

Andre kan syns det er krenkende støy? 🤣

Det er ikke rart vi får psykiske problemer i det landet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (2 minutter siden):

I likhet med Ramadan-saken ordnet dette seg ganske fort. Du finner mer om saken på side 1 i tråden om bønn i pausene på vgs.

Jeg fant løsningen bare bak en betalingsmur i farten, men det kan hende du finner mer hvis du søker (på f.eks. "Sagatun") - eller hvis du har andre abonnement enn jeg har: 
https://www.vl.no/religion/2022/11/22/endelig-losning-for-sagatun-elevene-far-ha-skolelaget-innendors/

Jeg skulle spørre om det ikke løste seg. Takk for det! Er så mye galskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (8 minutter siden):

Herregud.

Andre kan syns det er krenkende støy? 🤣

Det er ikke rart vi får psykiske problemer i det landet her.

Enig! 

Anonymkode: 09a12...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (13 minutter siden):

I likhet med Ramadan-saken ordnet dette seg ganske fort. Du finner mer om saken på side 1 i tråden om bønn i pausene på vgs.

Jeg fant løsningen bare bak en betalingsmur i farten, men det kan hende du finner mer hvis du søker (på f.eks. "Sagatun") - eller hvis du har andre abonnement enn jeg har: 
https://www.vl.no/religion/2022/11/22/endelig-losning-for-sagatun-elevene-far-ha-skolelaget-innendors/

Så bra det løste seg, jeg visste ikke det. Jeg får ikke lest det siden jeg ikke har abonnement. 

Anonymkode: 09a12...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det løste seg, men utrolig at det er mulig å ha så dårlig dømmekraft i utgangspunktet.

Forskjellen fra Ramadan-debatten er at da var det snakk om å be i umdervisningstiden. Rektor på den skolem sa jo at muslimene kunne be i friminuttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...