Gå til innhold

Journalen via Helsenorge


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Jeg har merket en endring i journalen min på helsenorge og det viser nå bare 32 notater mot flere hundre tidligere. Viser bare mellom mars 2022 og mars 2023. Får ikke sett mer. Er det flere som opplever det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Måtte inn å se. Det er bare endret at du automatisk får opp siste 12 mnd. Trykker du på «Finn dokument» kan du endre datoer 😊👍

Anonymkode: 74128...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Måtte inn å se. Det er bare endret at du automatisk får opp siste 12 mnd. Trykker du på «Finn dokument» kan du endre datoer 😊👍

Anonymkode: 74128...6aa

Det går ikke hos meg. Har forsøkt flere måter, men får kun opp siste året. Søkte på dokument fra 2021 jeg vet er i journalen og fant det ikke. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (56 minutter siden):

Det går ikke hos meg. Har forsøkt flere måter, men får kun opp siste året. Søkte på dokument fra 2021 jeg vet er i journalen og fant det ikke. 

Jeg forsøkte å få opp gamle journal notater i dag og opplevde det samme som du beskriver. Kun siste året. 

Anonymkode: dab5c...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg forsøkte å få opp gamle journal notater i dag og opplevde det samme som du beskriver. Kun siste året. 

Anonymkode: dab5c...80f

Jeg prøvde å endre å søke på dato og år gikk ikke det.

Anonymkode: dab5c...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok

Jeg trykket finn dokument og endret til et par år tilbake i tid, trykket deretter oppdater tabell. Da fikk jeg se alt for gitt periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Da skal jeg prøve på det. Noen som vet hvor langt tilbake i tid det ligger dokumenter på Helsenorge? Er dokumenter fra feks DPS fra tiden før Helsenorge også skannet inn?

Anonymkode: dab5c...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Da skal jeg prøve på det. Noen som vet hvor langt tilbake i tid det ligger dokumenter på Helsenorge? Er dokumenter fra feks DPS fra tiden før Helsenorge også skannet inn?

Anonymkode: dab5c...80f

Hos meg var de eldste notater fra midten av 2016. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aa-k-j skrev (39 minutter siden):

Hos meg var de eldste notater fra midten av 2016. 

Ok ,da får jeg sjekke, hadde håpet det gikk lenger tilbake .

Anonymkode: dab5c...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...