Gå til innhold

Hvorfor veiver psykologen med ene hånda foran meg i timene ofte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du ikke spurt han? Han er jo den som kan svare deg på dette. Mitt wild guess er at han lurer på om dere er i kontakt med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vifter vekk fluer?

Anonymkode: c31ef...b1c

Egentlig er veiver litt feil ord for er mer at han tar hånda sånn sidelengs sakte nedover foran der jeg sitter å ser

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ticks som han selv trenger behandling for? 

Anonymkode: c31ef...b1c

 

Kayia skrev (1 minutt siden):

Har du ikke spurt han? Han er jo den som kan svare deg på dette. Mitt wild guess er at han lurer på om dere er i kontakt med hverandre.

Nei det kan jeg gjøre neste gang. Men håper noen andre har opplevd det samme her da fordi jeg lurer veldig

Anonymkode: fed97...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

1. Nei det kan jeg gjøre neste gang.

2. Men håper noen andre har opplevd det samme her da fordi jeg lurer veldig

Anonymkode: fed97...835

1. Det høres ut som en god ide.

2. Jeg skjønner ikke hvordan det skal hjelpe deg om andre har opplevd noe lignende. Andre er jo i en annen situasjon enn deg, så det trenger jo ikke bety det samme uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Egentlig er veiver litt feil ord for er mer at han tar hånda sånn sidelengs sakte nedover foran der jeg sitter å ser

Anonymkode: fed97...835

Hva tror du selv? Det er vel åpenbart at han gjør det for å sjekke om du er med eller ikke. Kanskje du har en tendens til å drømme deg bort eller falle ut. 

Anonymkode: c31ef...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...