Gå til innhold

Gleder meg til å flytte!


Gjest Hurja

Anbefalte innlegg

Gjest Hurja

Jeg har ikke unnet meg ting på mange år. Jeg mistet interessen og gløden, men nå gleder jeg meg helt vilt til å flytte.

Så jeg har bestemt meg for å bruke litt penger på litt interiør og nye/brukte ting. Har allerede handlet inn noen nye håndklær og sengesett på Princess til 70 % avslag. Har også kjøpt meg en stor innenplante (brukt) og reservert en fin, brukt sofagruppe som vi skal hente til vi flytter. Vi skal også kjøpe en stor spisestue. Jeg skal ha plass til minst 6 personer ved bordet. 

Jeg flytter fra en gammel og slitt leilighet på 60 m2 til en nesten ny leilighet på 100 m2. Jeg har fått tilbake gløden og lysten til å ha det fint og stilfullt hjemme. Det trenger kkke koste så mye, jeg er ikke kravstor og jeg kjøper gjerne brukte ting bare jeg liker dem.  

Jeg gleder meg sånn! Til å få større plass, til mer trivsel, til et mer stilfullt hjem, til et godt og varmt hjem der vi slipper å fryse på bena, til å sitte mere ute i sola (her vi bor nå får vi ikke sola før på kvelden, og vi elsker å sitte ute med kaffekoppen). Mannen min gleder seg også.

Jeg kan ikke få sagt det nok hvor mye jeg gleder meg. Og det er så mange som gleder seg med oss at flere har tilbudt seg å hjelpe oss. Dette blir SÅ bra! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så bra å lese, og det er fint å se en sånn oppriktig glede. Du fortjener det garantert og jeg også unner deg ( og mannen din ) dette 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott😊 Jeg elsker å flytte. Det er så spennende med nye begynnelser, nye rutiner og vaner. Og så er det jo veldig kjekt å få innrede nye rom. Jeg må også alltid kjøpe meg noe ny interiør. Det bruker jeg den lange ventetiden fra kjøp/avtale om leie til innflytningsdagen til. I fjor kjøpte jeg både nytt sengetøy til meg selv og helt nye håndklær. Veldig gøy. Sengetøyet var dyrt (i mine øyne) og absolutt et bomkjøp. Bleknet og ble nuppete med en gang, så jeg kommer bare til å kjøpe fra "billigkjeder" heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (8 minutter siden):

Sengetøyet var dyrt (i mine øyne) og absolutt et bomkjøp. Bleknet og ble nuppete med en gang, så jeg kommer bare til å kjøpe fra "billigkjeder" heretter.

Jeg har to sett vanlig bomullssengetøy fra Høie, har vært vasket et utall ganger gjennom mange år og er like fine. :) Har hatt noen fra Jysk, vel... No more. Vi har mest flanell da det er det vi liker best og de som er kjøpt på Princess har klart best kvalitet og er myke og gode og like fine etter mange vask. Har vært ganske fornøyd med de fra SparKjøp faktisk, men kjøper ikke flere på Jysk for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (19 minutter siden):

Jeg har to sett vanlig bomullssengetøy fra Høie, har vært vasket et utall ganger gjennom mange år og er like fine. :) Har hatt noen fra Jysk, vel... No more. Vi har mest flanell da det er det vi liker best og de som er kjøpt på Princess har klart best kvalitet og er myke og gode og like fine etter mange vask. Har vært ganske fornøyd med de fra SparKjøp faktisk, men kjøper ikke flere på Jysk for å si det sånn.

Jeg har kjøpt et sengetøy på Jysk. Det vart ikkje det billigste, men et sånt type dinosaur. Det har holdt seg fint i mange år. Det er det eneste han har så det vaskes ofte. Men kjøpte et av de billigste der og problemet med det var at det ikke var knapper i enden så dingen falt ut.

Blir nok prinsess eller Kid neste gang. Høie blir for dyrt. Blir å handle på 79%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (9 minutter siden):

Jeg har kjøpt et sengetøy på Jysk. Det vart ikkje det billigste, men et sånt type dinosaur. Det har holdt seg fint i mange år. Det er det eneste han har så det vaskes ofte. Men kjøpte et av de billigste der og problemet med det var at det ikke var knapper i enden så dingen falt ut.

Blir nok prinsess eller Kid neste gang. Høie blir for dyrt. Blir å handle på 79%

Hvis du gidder, kan du sy i bendelbånd i endene, så kan du knyte de sammen, så glir ikke dyna ut. Har gjort det med dynetrekk jeg arvet, gammelt og mykt 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (14 minutter siden):

Jeg har kjøpt et sengetøy på Jysk. Det vart ikkje det billigste, men et sånt type dinosaur. Det har holdt seg fint i mange år. Det er det eneste han har så det vaskes ofte. Men kjøpte et av de billigste der og problemet med det var at det ikke var knapper i enden så dingen falt ut.

Blir nok prinsess eller Kid neste gang. Høie blir for dyrt. Blir å handle på 79%

Dynetrekk uten knapper eller glidelås er ubrukelige. :) Jeg setter i trykknapper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (9 minutter siden):

Hvis du gidder, kan du sy i bendelbånd i endene, så kan du knyte de sammen, så glir ikke dyna ut. Har gjort det med dynetrekk jeg arvet, gammelt og mykt 😍

 

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Dynetrekk uten knapper eller glidelås er ubrukelige. :) Jeg setter i trykknapper jeg.

Dere er så virksomme. Jeg gav dem til Fretex jeg. Jeg har en symaskin, men vet ikke hvordan jeg skal tre tråden på den og trykknapper har jeg ingen ide om hvordan jeg skulle gått frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Dere er så virksomme. Jeg gav dem til Fretex jeg. Jeg har en symaskin, men vet ikke hvordan jeg skal tre tråden på den og trykknapper har jeg ingen ide om hvordan jeg skulle gått frem.

Det finnes jo de gammeldagse trykknappene som syes fast, men de gidder jeg ikke bruke. Man får kjøpt små sett med knapper og en dings, da trenger man bare en hammer for å slå i knappene med. Jeg har flere tenger og ulike knapper på syrommet. :) Du er jo så kreativ med kortene dine at du fint hadde klart et par trykknapper også. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det finnes jo de gammeldagse trykknappene som syes fast, men de gidder jeg ikke bruke. Man får kjøpt små sett med knapper og en dings, da trenger man bare en hammer for å slå i knappene med. Jeg har flere tenger og ulike knapper på syrommet. :) Du er jo så kreativ med kortene dine at du fint hadde klart et par trykknapper også. :D 

Det hadde jeg nok sikkert hvis jeg hadde prøvd, men jeg synes alt som har med sying og stoff p gjøre er skummelt🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Det hadde jeg nok sikkert hvis jeg hadde prøvd, men jeg synes alt som har med sying og stoff p gjøre er skummelt🙈

Du hadde klart begge deler ja! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...