Gå til innhold

Nå slipper jeg kontroll hvert år!


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Og jeg har hatt det litt sånn opp og ned den siste måneden. Vært litt bekymret og mer stresset også. Merket at jeg ble mer utålmodig og litt svingende i humøret. Litt kokko rett og slett. Det er 6 år siden jeg ble kjørt i hui og hast til sykehuset,  og det var virkelig på nippet også. Jeg er enda helt sikker på at ambulansearbeiderne og sykepleieren på akuttmottaket reddet livet mitt på grunn av måten de håndterte det på, for de hørte på meg og tok sånt hensyn. Når du tror du dauer så kan du bli ganske aggresiv og irrasjonell , men de var så flinke og helt easy. Selv om jeg skjønte godt at de ble bekymret da de målte puls og alt. Jeg hørte det godt i stemmen til han ene, men de bare handlet så fort og helt rolige. Flinke folk altså, og den ene var så ung også. Så det gikk bra, selv om jeg ble ble så utmattet at jeg ikke skjønte alvoret de neste to døgnene. Bare lå der på overvåkningen med en lege som satt stand by og beroliget meg, og jeg lurte på hvorfor han ville det 😄 jeg var ute av stand til å bekymre meg for at han forlot rommet i noen minutter 🙂

Så ble det ganske tøft en lang periode, men jeg gir ikke fort opp. Det er viktig å ha andre, det skjønte jeg fort, og samtidig viktig å være vant til å hanskes ting på egen hånd! 

Nå har det gått noen år og alle kontroller har vært bra, men tilstanden min er sånn at det kan forverre seg på 5 år. Noen dør i løpet av den tiden. Så jeg var nervøs før kontroll i dag.

Men jaggu var alt helt superbra,  og det så bra at jeg slipper kontroll hvert år fra nå!! 

Jeg var mildt sagt lettet og glad. Og mest av alt dypt takknemlig. Syns liksom jeg har følt og kjent på, men det har vært nerver helt klart. 

Har ikke spist noe i dag, så nå kjøpte jeg kebab ( ja jeg er en av dem som elsker det ) Jeg kjøpte indrefilet og masse snacks og tilogmed søtt godteri jeg ikke spiser særlig av. Plukket meg med som en idiot 😄

 Men det er påske så kan fint unnskylde med det. 

Hadde egentlig tenkt å dele bekymringen min her i går, men det er noe med å si ting høyt som jeg ikke er vant til. Så jeg deler heller lettelsen. 

 

20230329_162516.thumb.jpg.acf44a66c6a34d086c3c2a2566da8234.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott da. Dette var virkelig godt å lese. Det er vondt å gå med en sånn knugende redsel, så jeg kan godt forestille meg gleden og lettelsen du nå føler. Du har virkelig fortjent både kebab og alt det andre du kjøpte. Kos deg i påsken, det er deg vel fortjent. Takk for at du delte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (2 timer siden):

Så flott da. Dette var virkelig godt å lese. Det er vondt å gå med en sånn knugende redsel, så jeg kan godt forestille meg gleden og lettelsen du nå føler. Du har virkelig fortjent både kebab og alt det andre du kjøpte. Kos deg i påsken, det er deg vel fortjent. Takk for at du delte.

 

Vendi skrev (2 timer siden):

Så bra at alt var bra! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart jo gode nyheter. Kan skjønner at du hadde behov for å avreagere. Og så er det som du skriver påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru2020 skrev (4 timer siden):

Det vart jo gode nyheter. Kan skjønner at du hadde behov for å avreagere. Og så er det som du skriver påske.

 

Osten skrev (3 timer siden):

Så bra !  Kos deg med alt påskegodtet ♥️

Jeg skal lage middag nå. Indrefilet med fløtegratinerte poteter og asparges. Har spist så mye skumkyllinger at jeg er kvalm 😄 blir godt med ordentlig mat. Og så hører jeg på Elvis Presley av alle ting! Fantastisk stemme, men absolutt ikke min normale sans for musikk. Men fant plutselig ut at "Trouble" må være en veldig bra sang for meg 🤣🤣🤣

Jeg tillater meg å være lykkelig. Det er sånne dager man må ta vare på tenker jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (6 minutter siden):

 

Jeg skal lage middag nå. Indrefilet med fløtegratinerte poteter og asparges. Har spist så mye skumkyllinger at jeg er kvalm 😄 blir godt med ordentlig mat. Og så hører jeg på Elvis Presley av alle ting! Fantastisk stemme, men absolutt ikke min normale sans for musikk. Men fant plutselig ut at "Trouble" må være en veldig bra sang for meg 🤣🤣🤣

Jeg tillater meg å være lykkelig. Det er sånne dager man må ta vare på tenker jeg.  

Jeg var veldig forelsket i Elvis da jeg var liten. Ble så lei meg da jeg fant ut at han var død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Jeg var veldig forelsket i Elvis da jeg var liten. Ble så lei meg da jeg fant ut at han var død.

Uff ja. Det tror jeg gikk inn på mange. Jeg har sett videoer og skjønner så godt hvorfor han ble pop. For en ekte og fantastisk utstråling og stemme. For en entertainer ❤ så jeg skjønner deg godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (8 minutter siden):

Uff ja. Det tror jeg gikk inn på mange. Jeg har sett videoer og skjønner så godt hvorfor han ble pop. For en ekte og fantastisk utstråling og stemme. For en entertainer ❤ så jeg skjønner deg godt! 

Han var død før jeg var født altså. Jeg var bare så treg at jeg ikke hadde fått med meg den lille detaljen😂 Jeg og venninnen min pleide å sette på et av comeback showene på video når vi nærmet oss at jeg skulle gå hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (11 minutter siden):

Han var død før jeg var født altså. Jeg var bare så treg at jeg ikke hadde fått med meg den lille detaljen😂 Jeg og venninnen min pleide å sette på et av comeback showene på video når vi nærmet oss at jeg skulle gå hjem.

Ok. Han var...formidabel. Jeg skjønner godt hvorfor han ble kalt the King. Han er så ekte. Og veldig...sjarmerende 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett denne før nå, men så bra at kontrollen gikk bra og at du tillot deg å feire skikkelig. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (40 minutter siden):

Jeg har ikke sett denne før nå, men så bra at kontrollen gikk bra og at du tillot deg å feire skikkelig. ❤

 

lavender skrev (26 minutter siden):

Så bra 😊❤️

Kan kanskje si at jeg feirer litt enda, men det er greit 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...