Gå til innhold

Polsk jente tror fortsatt at hun er madeleine mccann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sett dette? Jeg mener at det burde ikke vært mulig av media og dekke dette. Jenta har fortsatt ikke fått svar på DNA testen. Og det burde ikke spekuleres i media om dette. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: ee87a...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke på dr Phil nei. En narsissistisk type som bruker andres issues og problemer for å sette seg selv i fokus. Fæl fyr.

Ellers syns jeg at hun settes i en veldig vanskelig posisjon. Om det er sant eller ikke, at hun er den hun mistenker at hun er. At hun får så mye oppmerksomhet på Tik Tok bør ikke være en akseptabel grunn til at media omtaler henne før noe er bevist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg ser ikke på dr Phil nei. En narsissistisk type som bruker andres issues og problemer for å sette seg selv i fokus. Fæl fyr.

Ellers syns jeg at hun settes i en veldig vanskelig posisjon. Om det er sant eller ikke, at hun er den hun mistenker at hun er. At hun får så mye oppmerksomhet på Tik Tok bør ikke være en akseptabel grunn til at media omtaler henne før noe er bevist. 

Jeg synes at Dr phil sier mye klokt. Men jeg synes ikke at alle programmene hans er ålreite.  Slik som denne. 

Jeg synes at denne saken er trist for jenta, og familien hennes i Polen. Og sikkert trist for Madeleine sine foreldre. Jeg er vel den som synes hele saken er merkelig. Jeg er veldig usikker på om Madeleine faktisk kan ha blitt kidnappet. Jeg ser ingen beviser på det. 

Den polske jenta kan ha psykiske problemer. Hun burde vernes bedre for media og Internett. 

Anonymkode: ee87a...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...