Gå til innhold

AP som eneste medisin mot BP1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har erfaring. Jeg vil si at de fleste antipsykotika jeg prøvde hadde en viss stemningsstabiliserende effekt men ikke tilstrekkelig og like god som medisiner som litium. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvis du har bp1 har du vel en psykiater å spørre som styrer med medisinene dine?

Anonymkode: 073fb...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men hvis du har bp1 har du vel en psykiater å spørre som styrer med medisinene dine?

Anonymkode: 073fb...ee3

Det er ikke for meg selv jeg lurer, men på vegne av en venn. Syns det virker litt lite bare. 

Anonymkode: c333c...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Tror det er litt individuelt hvordan man blir medisinert ved BP1. AP brukes vel i de fleste tilfeller, og noen bruker også flere enn ett. Og så er det vanlig å medisinere med typisk stemningsstabiliserende som Litium eller Lamictal, men aller helst Litium. Noen bruker også AD i tillegg. Det er det lille jeg vet. Som sagt er det nok individuelt og det kan godt hende at kun AP er tilstrekkelig for vennen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er ikke for meg selv jeg lurer, men på vegne av en venn. Syns det virker litt lite bare. 

Anonymkode: c333c...10e

Det tenker jeg vennen og vennene behandler kan spekulere i og avgjøre, og ikke du, med hjelp av folk på er forum. Medisinering er privat og individuelt. Ikke noe venner skal mene noe om.

Anonymkode: 073fb...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...