Gå til innhold

Usikker på hva jeg vil i påsken!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fri 5 dager fra og med i morgen. Alltids en sjanse for å bli ringt til jobb lørdag siden folk ofte er syke, men det er jo ingen garanti. 
Så da er det enten å bli her, alene for det meste på fridagene, ingenting å finne på ute de dagene siden alt er stengt, jeg går turer med hund, men det er jo ikke hele dagen.

Eller dra til familien. Saken er bare at det er forbanna langt. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg orker så mange timer med buss. 
 

Må dra i morgen om jeg vil dra til foreldrene og søsknene.. 

Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 36663...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt hjemme, men så elsker jeg også fridager hjemme uten planer.

Jeg har vel nå to planer i påsken, resten skal jeg være hjemme. 

Sove til jeg våkner, rolig morgen med kaffe og kanskje litt gaming. Gå en lang tur med hunden, nyte rolige dager med gaming, binge tv-serier, puslespill og bøker.

Perfekt ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg glemte å nevne at jeg får litt dårlig samvittighet for familien. For mamma og søsknene. Fordi de savner å se meg mer. Men det er noe jeg ikke vil si til mamma og det er at jeg blir veldig sliten av å være hjemme hos henne.

Det ene er rotet. Hun har tross alt barn, jeg bor alene og har det strøkent. Og mamma har det med å mase litt vel mye når jeg er hos henne. Om å bli med på ting, om jeg har lyst å gjøre enkelte ærender for henne osv..     nå er det ikke slik at jeg ikke vil, men det blir litt vel mye noen ganger. I tillegg har hun en veldig stressende energi rundt seg. Hun er en engstelig person, og jeg synes det er så deilig å ha fysisk avstand til henne. 

Anonymkode: 36663...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satt en grense på kl 15 i dag. Det du har bestemt deg for innen da skal du gjennomføre, og tenke på som det gode valget, dvs når du har bestemt deg skal du ikke problematisere valget mer (for langt, for krevende, for kjedelig, dyrt etc).

Jeg ville aldri, aldri latt dol eller andre bestemme  

God påske uansett hva du velger😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 36663...ff5

Med 5 dager hjemme uten planer? Kost meg fordervet! Sovet til jeg hadde våknet av meg selv, koselig frokost med tekopp og god tid. Gått turer, lest bøker, puslet med potteplantene (det har jeg gjort nå i dag), bosatt meg på syrommet, strikket, sett på tv, bakt noe kanskje. Høres helt himmelsk ut! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...