Gå til innhold

Hvor mange her har hytte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, en over 100 år gammel sommerhytte, uten innlagt vann eller annen komfort. Vi overtok den etter noen i svigerfamilien min for 30 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Nei, har ikke hytte. Min "hytte" er den koselige verandaen min hvor jeg kan sitte i sola med kaffekoppen 🥰 Og naturen er rett på utsiden av døra (så og si). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vokst opp med hytte og kunne overta den med søsken for endel år siden, men takket nei. Er glad for det valget. Har skog og sjø i nærheten og er fornøyd sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Vi har ikke noen tradisjonell hytte. Men vi har tilgang til flere bygninger som vi bruker i ferier:

Mannens barndomshjem (vanlig hus)

Støl på fjellet 

Min fars hus, der vi disponerer andre etasje.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke hytte og ønsker heller ikke å ha ha. Mitt mål er egentlig at jeg bor slik folk har hytte og så er mine ferier i storbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er på hytta nå og vi storkoser oss. 😊 Luksusen her består i solcellepanel så vi har lys om kvelden og kan høre på radio. ❤️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Ja, er på hytta nå og vi storkoser oss. 😊 Luksusen her består i solcellepanel så vi har lys om kvelden og kan høre på radio. ❤️😂

Å så nydelig! Det er sånn vi har det på stølen! Jeg bare elsker enkelheten og stillheten der! Vi har vært der i dag,  og sønnen ville være igjen der til i morgen. Nydelig! Vi andre skal ha en dag til på slalåm 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men pappa sin familie har. Jeg har sluttet helt å bli med på hytta på Saltfjellet. Har ikke vært der siden 2013. Så har han og min stemor en hytte/fritidsbolig ved havet. Litt for mye luksus til å være hytte tenker jeg. Den er jeg på kanskje en gang eller to I året. Skal dit med pappa i morgen faktisk. 

Mamma og stefar hadde hytte ved et stort vann/elv. Vattenvatnet heter det der. Sånn hvis noen lurer på om det er et vann. 😀 Min svigerbror synes vi har så teite navn her i nord. Vattenvatnet. "Skal vi kjøre over brobrua nå?" Spurte han. 😅 Men den hytta ble solgt for et par år siden for å kjøpe ferieleilighet i Oslo, men nå er alt så dyrt så det skjer neppe. 

Så det var tre hytter i familien, men jeg er/var lite på alle. Jeg trives ikke i hytte. I hvert fall ikke i lamme familien. 

Var oftere på eksens hytte.  Den var enkel, men rett ved havet. 

Jeg kommer aldri til å kjøpe meg hytte. Med mindre jeg møter en rik mann. Da kan han kjøpe hytte. Hehe. 

Jeg vil heller ha noen å reise på ferie med. Leie leilighet i varmere strøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far har hytte på fjellet. Jeg er der sjelden, men har som mål og besøke den litt oftere i år. Vi var der i vinterferien og da var det tre år siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei . Har ikke hytte men ville gjerne hatt hytte. Hvis jeg  hadde råd til å kjøpe. 

Anonymkode: 462e7...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...