AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Det er så vondt å bli avvist. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil bare rømme og aldri komme tilbake mer. Det er min måte å takle det på. Vet ikke hva jeg spør etter. Anonymkode: 79437...16e 0 Siter
Everybody Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Hvordan avvist? Hvis du spør noen om å finne på noe og de sier nei? 0 Siter
Gjest Vendi Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Hvis du er den jeg tror du er, så prøv å tenke på at det går over igjen denne gangen også. Det er "bare" sterke følelser som prøver å spille deg et puss. Når følelsesstormen har lagt seg igjen, vil det bli bedre og du vil klare å se klart igjen ❤️ 0 Siter
Gjest Vendi Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 (endret) Jeg beklager hvis jeg tok feil av hvem ts kanskje var. Endret 7. april 2023 av Vendi 0 Siter
frosken Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er så vondt å bli avvist. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil bare rømme og aldri komme tilbake mer. Det er min måte å takle det på. Vet ikke hva jeg spør etter. Anonymkode: 79437...16e Avvisning er vondt. Noen ganger tolker vi en situasjon riktig, andre ganger overdriver vi alvoret i en avvisning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Vendi skrev (2 timer siden): Hvis du er den jeg tror du er, så prøv å tenke på at det går over igjen denne gangen også. Det er "bare" sterke følelser som prøver å spille deg et puss. Når følelsesstormen har lagt seg igjen, vil det bli bedre og du vil klare å se klart igjen ❤️ ❤️ Anonymkode: 79437...16e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 frosken skrev (1 time siden): Avvisning er vondt. Noen ganger tolker vi en situasjon riktig, andre ganger overdriver vi alvoret i en avvisning. Ja, det er sant. Anonymkode: 79437...16e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Everybody skrev (2 timer siden): Hvordan avvist? Hvis du spør noen om å finne på noe og de sier nei? Ja, feks noe sånt. Men all avvisning er smertefull for meg og det vondeste som finnes. Anonymkode: 79437...16e 0 Siter
Glitter Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, feks noe sånt. Men all avvisning er smertefull for meg og det vondeste som finnes. Anonymkode: 79437...16e Men er det egentlig en avvisning? Hvis de feks hadde andre planer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Glitter skrev (2 minutter siden): Men er det egentlig en avvisning? Hvis de feks hadde andre planer. Nei, ikke om de har andre planer. Men det er bare en følelse jeg hadde uten rot i virkeligheten. Jeg var urimelig og oppførte meg uberettiget, noe jeg tar ansvar for. Anonymkode: 79437...16e 0 Siter
Everybody Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Hvorfor er det egentlig vondt å bli avvist? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Everybody skrev (7 minutter siden): Hvorfor er det egentlig vondt å bli avvist? Jeg ble avvist gjennom hele oppveksten, både hjemme, på fritiden og skolen. Det har gjort noe med meg og min følelse av verdi. https://psykologisk.no/2016/03/hvorfor-er-vi-redd-for-a-vaere-oss-selv/ Anonymkode: 79437...16e 0 Siter
Everybody Skrevet 7. april 2023 Skrevet 7. april 2023 Man velger jo selv hvem man vil ha kontakt med, men hvis ingen vil ha kontakt med en må det føles vondt. For at man ikke skal være ensom er det jo litt opp til andre også, om de lar den ensomme personen bli mer sosial. Om man er ensom er det ikke alltid ens egen skyld. Jeg må si at jeg trives veldig godt i eget selskap og har egentlig ikke noe stort behov for å ha kontakt med masse folk hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.