Steinriverton Skrevet 7. april 2023 Del Skrevet 7. april 2023 Hei. Jeg sluttet ifjor på medisiner og var innlagt i fjor sommer med psykose. Jeg er fortsatt mye sliten, spesielt fra morgenen når jeg våkner. Utmattett, syre i hele kroppen. Er det vanlig? Hva skal jeg gjøre med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 7. april 2023 Del Skrevet 7. april 2023 Det er dessverre vanlig. Psykose er en enorm påkjenning på hjernen, og det krever lang restitusjonstid. Et sunt liv med nok søvn, aktivitet og riktig kosthold er det beste du kan gjøre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinriverton Skrevet 10. april 2023 Forfatter Del Skrevet 10. april 2023 On 4/7/2023 at 6:30 PM, kupton said: Det er dessverre vanlig. Psykose er en enorm påkjenning på hjernen, og det krever lang restitusjonstid. Et sunt liv med nok søvn, aktivitet og riktig kosthold er det beste du kan gjøre. Hvor lang tid må man regne med? Det har jo snart gått et helt år.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.