Gå til innhold

"My AI" på Snapchat


Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi

Noen flere som får snapper fra "My AI"? 

Jeg tør ikke å åpne da det sikkert er sånn kunstig intelligens. Synes det virker skummelt, for kanskje det blir sånn overvåkning av meg hvis jeg åpner? Avsenderen har et sånt grønt uhyggelig ansikt (avatar) også. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vendi skrev (6 timer siden):

Noen flere som får snapper fra "My AI"? 

Jeg tør ikke å åpne da det sikkert er sånn kunstig intelligens. Synes det virker skummelt, for kanskje det blir sånn overvåkning av meg hvis jeg åpner? Avsenderen har et sånt grønt uhyggelig ansikt (avatar) også. 

Jeg har også fått og vil overhode ikke ha den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Jeg har også fått og vil overhode ikke ha den. 

Nei, ikke jeg heller. Man må heldigvis aktivt trykke "godta" for at det skal tre i kraft. Det kommer ikke jeg til å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (21 minutter siden):

Jeg har også fått og vil overhode ikke ha den. 

 

Vendi skrev (18 minutter siden):

Nei, ikke jeg heller. Man må heldigvis aktivt trykke "godta" for at det skal tre i kraft. Det kommer ikke jeg til å gjøre. 

Hva er dere redd for?

Anonymkode: 2e69e...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Hva er dere redd for?

Anonymkode: 2e69e...02b

Jeg er på ukjent grunn og kan dessuten alt for lite om data o.l til at jeg vil dette. Er dessuten litt paranoid, så da synes jeg det er tryggest å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Hvordan sletter man faenskapet? Jeg trykte på den og får ikke slettet den. Hva er dette for noe tull Snapchat har funnet på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (21 timer siden):

Noen flere som får snapper fra "My AI"? 

Jeg tør ikke å åpne da det sikkert er sånn kunstig intelligens. Synes det virker skummelt, for kanskje det blir sånn overvåkning av meg hvis jeg åpner? Avsenderen har et sånt grønt uhyggelig ansikt (avatar) også. 

Det er en kunsitig intelligens, ja.

Jeg tror ikke det er risikabelt for deg som enkeltperson å bruke den, bortsett fra at det er fordummemde å la en tekstgenerator skrive snap for deg.

Adjø, kreativitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (17 timer siden):

Hvordan sletter man faenskapet? Jeg trykte på den og får ikke slettet den. Hva er dette for noe tull Snapchat har funnet på?

Snapchat er noe tull. Slett hele dritten.

Anonymkode: 2e69e...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snapchat er noe tull. Slett hele dritten.

Anonymkode: 2e69e...02b

Nå virket du bitter. Er fint å snape med venner. Men hvorfor i huleste skal vi ha denne digitale kunstige vennen liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (13 minutter siden):

Nå virket du bitter. Er fint å snape med venner. Men hvorfor i huleste skal vi ha denne digitale kunstige vennen liksom..

Jeg er ikke bitter, men ser ikke poenget med tull som TikTok og Snapchat.

Anonymkode: 2e69e...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (På 8.4.2023 den 20.45):

Hvordan sletter man faenskapet? Jeg trykte på den og får ikke slettet den. Hva er dette for noe tull Snapchat har funnet på?

«Selvfølgelig kan du slette meg! Du kan fjerne alle chatten vi har hatt ved å gå til innstillinger og slette samtalen. Det vil fjerne alle meldingene vi har utvekslet. Håper du har hatt en fin dag så langt! 😊» 
 

Jeg tror den er borte for meg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Hurja skrev (31 minutter siden):

«Selvfølgelig kan du slette meg! Du kan fjerne alle chatten vi har hatt ved å gå til innstillinger og slette samtalen. Det vil fjerne alle meldingene vi har utvekslet. Håper du har hatt en fin dag så langt! 😊» 
 

Jeg tror den er borte for meg nå. 

Jeg lette på innstillinger men det var ikke noe alternativ for å slette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok
90tallsbarn skrev (1 time siden):

Jeg lette på innstillinger men det var ikke noe alternativ for å slette.

Se min kommentar et par hakk opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...