Gå til innhold

Jeg blir bare mer og mer redd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

- for ting. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Tror jeg trenger hjelp, men vet ikke hvilken. 

Anonymkode: d132d...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kan det hjelpe om jeg øker dosen AP? Hvor fort vil det i så fall ha virkning?

Anonymkode: d132d...71f

Det kan hjelpe ganske umiddelbart, også bør du kanskje ta kontakt med helsevesenet i morgen når det igjen er hverdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (2 minutter siden):

Det kan hjelpe ganske umiddelbart, også bør du kanskje ta kontakt med helsevesenet i morgen når det igjen er hverdag. 

Å takk for at du så meg og svarte meg, frosken. Du vet hvem jeg er hvis du tenker litt tilbake i tid (1 år +). Nå har jeg begynt å få det på samme måte igjen. Jeg frykter blant annet at folk her på forumet driver og skriver pm til hverandre og advarer mot meg. 

Anonymkode: d132d...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å takk for at du så meg og svarte meg, frosken. Du vet hvem jeg er hvis du tenker litt tilbake i tid (1 år +). Nå har jeg begynt å få det på samme måte igjen. Jeg frykter blant annet at folk her på forumet driver og skriver pm til hverandre og advarer mot meg. 

Anonymkode: d132d...71f

Det er bra at du legger merke til symptomer på forverring. Jeg synes det er viktig at du kontakter helsevesenet i morgen når folk flest igjen er på jobb:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ubehagelig å ha det sånn. Blir lott paranoid og engstelig for mye i perioder jeg også. Det kan være vanskelig å si det til kontakter j helsevesenet for jeg vet det høres rart ut. Som du kunne jeg lett laget meg en idé om at folk meldte bak min rygg. Har stor sympati med deg. Har du en sykdom som gjør at du reagerer som du gjør? Har du det sånn i perioder eller hele tiden? Jeg støtter frosken som foreslår at du kontakter hjelpeapparatet i morgen. Du kan sende fastlege melding og skrive at du kjenner økende grad av nervotisisme og paranoia og at du behøver å øke dosen medisiner. 

Anonymkode: a8aa4...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Takk for de to siste svarene. Jeg ønsker egentlig ingen kontakt med helsevesenet. Jeg tror jeg i stedet bare må lære meg til å leve med dette. Det vil nok alltid komme og gå i perioder. Satser på at det gir seg snart for denne gang. Jeg fikser det nok på egenhånd. 

Men til de som har greie på dette: Er det sannsynlig at det går over av seg selv? 

Anonymkode: d132d...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for de to siste svarene. Jeg ønsker egentlig ingen kontakt med helsevesenet. Jeg tror jeg i stedet bare må lære meg til å leve med dette. Det vil nok alltid komme og gå i perioder. Satser på at det gir seg snart for denne gang. Jeg fikser det nok på egenhånd. 

Men til de som har greie på dette: Er det sannsynlig at det går over av seg selv? 

Anonymkode: d132d...71f

Hvis det har gått over før og du har hatt det før så er det jo sannsynlig at det kan gå over igjen. Er du deprimert samtidig når det er sånn eller er det «bare» redsel og paranoia som plager deg? Får du sove? Har du venner, familie eller kolleger du har kontakt med, reagerer de på deg når du har disse periodene eller merker de det ikke?

Anonymkode: a8aa4...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg klarer ikke dette på egenhånd likevel kjenner jeg. Jeg er så redd! Og ble enda reddere av mine egne ord over her. Jeg tar kontakt med fastlegen i morgen hvis det er like ille da. 

Anonymkode: d132d...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det har gått over før og du har hatt det før så er det jo sannsynlig at det kan gå over igjen. Er du deprimert samtidig når det er sånn eller er det «bare» redsel og paranoia som plager deg? Får du sove? Har du venner, familie eller kolleger du har kontakt med, reagerer de på deg når du har disse periodene eller merker de det ikke?

Anonymkode: a8aa4...de4

Jeg ønsker ikke å utdype så mye, men takk for at du er interessert 🙂

Anonymkode: d132d...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er så lei av meg selv! Burde vært skuddpremie på meg! 

Anonymkode: d132d...71f

Det burde det så absolutt ikke være. ❤

Du har tatt en god avgjørelse med å kontakte legen din i morgen, så får du forhåpentligvis fort en form for hjelp. 

Håper du sover nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...