kie Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Trodde jeg fulgte spillereglene, men etter Nikkaba's innlegg ble jeg usikker. Så jeg tenkte jeg like godt kunne spørre direkte her :-) Jeg har altså laget en egen nettside. På den har jeg bl.a. laget en oversikt over kjøp og salg-sider på nettet. Gjør jeg noe galt når jeg f.eks. skriver linken til den siden i tråder der kjøp og salg steder blir etterlyst? Hva med de gangene jeg har lagt ved link til mine egne fødselshistorier som jeg også har der? Håper på et oppklarende svar. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47229-n%C3%A5-ble-jeg-litt-usikker-gj%C3%B8r-jeg-noe-galt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest webmaster, tilsyn Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 "Gjør jeg noe galt når jeg f.eks. skriver linken til den siden i tråder der kjøp og salg steder blir etterlyst?" Så sant din side ikke er en kommersiell side, er det greit at du legger ut linker til denne. Det vi ikke ønsker er brukere som til stadighet legger ut linker til sine egne kommersielle sider og bruker Doktor Online som gratis annonseplass. Som tidligere nevnt skjer dette ofte ved at de i mange innlegg utgir seg for å være "fornøyde kunder" av sitt eget firma, gjerne også under forskjellige nick slik at det skal se ut som om det er mange "fornøyde kunder". Kommersielle nettsteder og tjenester som vil annonsere hos oss, får betale det det koster og ikke bruke innlegg til sin markedsføring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47229-n%C3%A5-ble-jeg-litt-usikker-gj%C3%B8r-jeg-noe-galt/#findComment-179672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 "Gjør jeg noe galt når jeg f.eks. skriver linken til den siden i tråder der kjøp og salg steder blir etterlyst?" Så sant din side ikke er en kommersiell side, er det greit at du legger ut linker til denne. Det vi ikke ønsker er brukere som til stadighet legger ut linker til sine egne kommersielle sider og bruker Doktor Online som gratis annonseplass. Som tidligere nevnt skjer dette ofte ved at de i mange innlegg utgir seg for å være "fornøyde kunder" av sitt eget firma, gjerne også under forskjellige nick slik at det skal se ut som om det er mange "fornøyde kunder". Kommersielle nettsteder og tjenester som vil annonsere hos oss, får betale det det koster og ikke bruke innlegg til sin markedsføring. Ok, takk for oppklaringen :-) Syntes nemlig at det måtte være bedre å legge ut linken til den ene siden enn alle de forskjellige linkene jeg har på siden. Ble som sagt litt forvirret da det ble nevnt andre ikke-komersielle sider i Nikkeba's innlegg på foreldreforum. Men det er godt å se at jeg ikke har misforstått totalt, da. Tusen takk for oppklaringa :-) Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47229-n%C3%A5-ble-jeg-litt-usikker-gj%C3%B8r-jeg-noe-galt/#findComment-179694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.