Gå til innhold

Hvordan er deres tenner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis dere har munnen lukket og lar jekslene oppe og jekslene nede treffe hverandre, er det da deres fortenner i overkjeven som kommer fremst ut eller er det for tenna i underkjeven som kommer lengst ut? Eller treffer deres fortenner i underkjeven og overkjeve akkurat over hverandre? 

Anonymkode: b1ab7...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis dere har munnen lukket og lar jekslene oppe og jekslene nede treffe hverandre, er det da deres fortenner i overkjeven som kommer fremst ut eller er det for tenna i underkjeven som kommer lengst ut? Eller treffer deres fortenner i underkjeven og overkjeve akkurat over hverandre? 

Anonymkode: b1ab7...839

Det du spør om er vel om man har overbitt eller underbitt. De fleste har overbitt, også jeg.

Men begrepet overbitt brukes vel mest om gapet tennene i overkjeven og underkjeven er for stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvis dere har munnen lukket og lar jekslene oppe og jekslene nede treffe hverandre, er det da deres fortenner i overkjeven som kommer fremst ut eller er det for tenna i underkjeven som kommer lengst ut? Eller treffer deres fortenner i underkjeven og overkjeve akkurat over hverandre? 

Anonymkode: b1ab7...839

Tenna i overkjeven kommer lengst ut hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurer du på det? 😄 Hos meg er det fortennene i overkjeven som kommer fremst ut, og det tror jeg er det vanligste. Jeg har et helt vanlig bitt.

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennene i overkjeven stikker et par mm lengre ut enn de nede, som de andre sier så er nok det absolutt mest vanlig. Noen har underbitt, men er det virkelig noen hvor tennene oppe og nede treffest hele veien når de lukker munnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (3 minutter siden):

Hvorfor lurer du på det? 😄 Hos meg er det fortennene i overkjeven som kommer fremst ut, og det tror jeg er det vanligste. Jeg har et helt vanlig bitt.

For å vite om jeg er normal😄

Anonymkode: b1ab7...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...