nillepia Skrevet 14. april 2023 Del Skrevet 14. april 2023 I dag klokka tolv skal jeg ha videosamtale med utreder. Jeg har vært så nervøs så lenge, nå er jeg helt matt. Jeg vil bare få hjelp. Jeg har vært i psykiatrien siden jeg var 17 og nå er jeg godt voksen kan man si og har opplevd utrolig mye rart i psykiatrien, til og med begikk en psykolog jeg gikk til samtaler med overgrep mot meg i åresvis. Hvis du spør hvor lenge jeg har strevet, så er det like lenge som jeg har levd. Jeg har alltid vært annerledes. I oppveksten ble jeg mobbet på skolen og fikk veldig mye kjeft av foreldrene mine for å ikke høre etter, for å være vimsete og rotete og impulsiv. Moren og faren min hadde høylytte krangler og moren min ropte til meg at jeg hadde nok adhd - som om det skulle være et skjellsord. Det jeg tror er adhd skaper også problemer i livet nå. Mannen min er oppgitt over at jeg aldri klarer å komme i gang med ting. Og jeg roter. I selskap med flere enn 1 så får jeg ikke med meg hva det blir pratet om. Jeg tror at jeg også har det syndromet der man så lett føler seg avvist, et syndrom som ofte oppstår sammen med adhd. Det kalles RSD. Det også skaper vansker mellom meg og min mann. Stemmer dette @kupton? Nå har jeg kommet i en alder hvor det å leve livet er blitt viktig, etter all den lidelsen fortiden står for. Så får jeg ikke diagnosen og hjelp med den nå, så er jeg redd jeg bare svinner hen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nillepia Skrevet 14. april 2023 Forfatter Del Skrevet 14. april 2023 @kupton jeg sendte mail til deg i går men fikk ikke svar. Lurer på om jeg har rett epostadresse? Tenkte å skrive til deg hvis jeg ikke får diagnosen. Tenker på det du sa at da skal du prøve å finne et alternativ til meg, dette er noe som betyr uendelig mye for meg. Så det jeg lurer på er hvordan kommunikasjonen mellom oss skal foregå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 14. april 2023 Del Skrevet 14. april 2023 nillepia skrev (10 minutter siden): @kupton jeg sendte mail til deg i går men fikk ikke svar. Lurer på om jeg har rett epostadresse? Tenkte å skrive til deg hvis jeg ikke får diagnosen. Tenker på det du sa at da skal du prøve å finne et alternativ til meg, dette er noe som betyr uendelig mye for meg. Så det jeg lurer på er hvordan kommunikasjonen mellom oss skal foregå. Vi tar en ting om gangen. Først er det tilbakemeldingen du får i dag. Om den er positiv, er det jo greit. Om den blir negativ, skal jeg sjekke de muligheter som finnes og rapportere tilbake til deg i neste uke. Så det eneste du trenger å gjøre nå, er å forteller hvordan det går i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nillepia Skrevet 14. april 2023 Forfatter Del Skrevet 14. april 2023 kupton skrev (10 minutter siden): Vi tar en ting om gangen. Først er det tilbakemeldingen du får i dag. Om den er positiv, er det jo greit. Om den blir negativ, skal jeg sjekke de muligheter som finnes og rapportere tilbake til deg i neste uke. Så det eneste du trenger å gjøre nå, er å forteller hvordan det går i dag. Takk Kupton. Nå nærmer det seg faretruende, mindre enn en time igjen. Jeg forteller etterpå hvordan det gikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. april 2023 Del Skrevet 14. april 2023 nillepia skrev (21 minutter siden): Takk Kupton. Nå nærmer det seg faretruende, mindre enn en time igjen. Jeg forteller etterpå hvordan det gikk. Lykke til med samtalen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nillepia Skrevet 14. april 2023 Forfatter Del Skrevet 14. april 2023 frosken skrev (7 minutter siden): Lykke til med samtalen:-) Tusen takk frosken, det trenger jeg nok🙂 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nillepia Skrevet 14. april 2023 Forfatter Del Skrevet 14. april 2023 kupton skrev (1 time siden): Vi tar en ting om gangen. Først er det tilbakemeldingen du får i dag. Om den er positiv, er det jo greit. Om den blir negativ, skal jeg sjekke de muligheter som finnes og rapportere tilbake til deg i neste uke. Så det eneste du trenger å gjøre nå, er å forteller hvordan det går i dag. @kupton jeg fikk ikke diagnosen. Er knust og lurer på hva som feiler meg da. Hva gjør jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 14. april 2023 Del Skrevet 14. april 2023 nillepia skrev (25 minutter siden): @kupton jeg fikk ikke diagnosen. Er knust og lurer på hva som feiler meg da. Hva gjør jeg? Du avventer svar fra meg på mail mot slutten av neste uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nillepia Skrevet 14. april 2023 Forfatter Del Skrevet 14. april 2023 kupton skrev (14 minutter siden): Du avventer svar fra meg på mail mot slutten av neste uke. Ok, takk igjen ❤ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.