Gå til innhold

Bestilte en øyenbrynspenn i posten, pakken kom tom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bestillte en øyenbrynspenn for 159 kr i posten. Da jeg åpnet pakken så var det ingenting oppi. Eneste er at jeg så et lite hull i pakken etter at jeg åpnet den der den mulig kan ha ramlet ut.. vet ikke.. Hva gjør jeg i slike tilfeller ? Er det mitt tap siden jeg åpnet konvolutten ? 

Anonymkode: 57a24...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå viser det seg at pennen umulig kan ha ramlet ut hullet for det henger fast en beskyttelsespose inni. 

Anonymkode: 57a24...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Da må du klage til selger.

Anonymkode: 8e4b3...4d3

Jo nå ser jeg at det er et lite hull inn til der varen kan ha lagt. Men det er umulig å lage hull der uten at det har kommet noe skarpt borti , enten en kniv eller saks...  Jeg har sendt melding til kundeservice. Det kan jo ha vært et tyveri i min postkasse,  eller underveis i frakten av varen. Men hvis det var et tyveri i postkassen min så skulle man tro at de tok hele konvolutten med seg. 

Anonymkode: 57a24...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jo nå ser jeg at det er et lite hull inn til der varen kan ha lagt. Men det er umulig å lage hull der uten at det har kommet noe skarpt borti , enten en kniv eller saks...  Jeg har sendt melding til kundeservice. Det kan jo ha vært et tyveri i min postkasse,  eller underveis i frakten av varen. Men hvis det var et tyveri i postkassen min så skulle man tro at de tok hele konvolutten med seg. 

Anonymkode: 57a24...810

Ja de ville tatt pakken raskt med seg og åpnet den senere. Ikke stått og moklet ved postkassen. Den har sikkert falt ut, eller den som pakket pakken har surret. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (7 timer siden):

Ja de ville tatt pakken raskt med seg og åpnet den senere. Ikke stått og moklet ved postkassen. Den har sikkert falt ut, eller den som pakket pakken har surret. 

Bli vakker heter butikken. De var serviceinnstilt og skrev at de sender ny pakke til meg. Ser at de har sendt den allerede. :) . Så jeg er fornøyd med måten butikken taklet dette på  :)

Anonymkode: 57a24...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bli vakker heter butikken. De var serviceinnstilt og skrev at de sender ny pakke til meg. Ser at de har sendt den allerede. :) . Så jeg er fornøyd med måten butikken taklet dette på  :)

Anonymkode: 57a24...810

Så bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (15 minutter siden):

Så bra. :)

Helt topp! :) . Jeg liker butikker som er serviceinnstilte i slike situasjoner. Den butikken kommer jeg til å bestille av i fremtiden også. " Bli vakker "heter butikken. 

Anonymkode: 57a24...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...