Gå til innhold

Medisinvurdering - Hva får man snakke om og hva kan man forvente?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har nå fått time på psykiatrisk poliklinikk for medisinvurdering av psykiater. Det jeg lurer på er hva får man snakke om? Jeg kjenner behandler fra før og tenker det ville vert fint å kunne snakke litt om hvordan jeg har hatt det og hva jeg har gjort siden sist jeg så henne. Får jeg lov til det? Eller skal jeg bare beskrive symptomer også snakker vi om medisiner?

Det jeg også lurer på:
Hvor mange timer får man?

Anonymkode: 31c46...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei!

Jeg har nå fått time på psykiatrisk poliklinikk for medisinvurdering av psykiater. Det jeg lurer på er hva får man snakke om? Jeg kjenner behandler fra før og tenker det ville vert fint å kunne snakke litt om hvordan jeg har hatt det og hva jeg har gjort siden sist jeg så henne. Får jeg lov til det? Eller skal jeg bare beskrive symptomer også snakker vi om medisiner?

Det jeg også lurer på:
Hvor mange timer får man?

Anonymkode: 31c46...b5f

Jeg kan snakke om hva som helst :) Kan også få oppfølgingstimer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du forteller om hva som er feil med nåværende medisiner og legen vurderer ut fra den infoen. Så har hen kanskje noen spørsmål. Kommer an på hva som står i henvisningen selvsagt, står det bare medisinvurdering er det det behandleren er forberedt på at du skal bruke tid på. 

Anonymkode: ac19b...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (17 timer siden):

Jeg syns du burde fått hjelp fremdeles jeg. Hvorfor får du ikke det? 

 

stjernestøv skrev (17 timer siden):

Jeg kan snakke om hva som helst :) Kan også få oppfølgingstimer. 

Så bra. Var det jeg håpte på 🙂

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du forteller om hva som er feil med nåværende medisiner og legen vurderer ut fra den infoen. Så har hen kanskje noen spørsmål. Kommer an på hva som står i henvisningen selvsagt, står det bare medisinvurdering er det det behandleren er forberedt på at du skal bruke tid på. 

Anonymkode: ac19b...b69

Ja, jeg vet ikke helt nøyaktig hva som står i henvisningen, men jeg sa i alle fall til fastlegen at jeg ønsket å trappe ned på enkelte.

Anonymkode: 31c46...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...