Gå til innhold

Hvorfor tror dere jeg aldri klarer å få venner? Og hva kan jeg gjøre med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor tror dere jeg aldri klarer å få venner? Og hva tror dere jeg kan gjøre med det? Setter pris på alle forslag.

Jeg vet det nok er vanskelig for dere å si uten å kjenne meg og slikt, men setter pris på innspill likevel.

Jeg har asperger og bipolar, kan vel starte med det. Så ja, regner med aspergeren har en del med det å gjøre. Det også at jeg er veldig innadvendt og redd for å åpne meg og vise hvem jeg er... Så hva kan jeg gjøre? Eller er jeg bare lost case her?

Anonymkode: bed5b...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor tror dere jeg aldri klarer å få venner? Og hva tror dere jeg kan gjøre med det? Setter pris på alle forslag.

Jeg vet det nok er vanskelig for dere å si uten å kjenne meg og slikt, men setter pris på innspill likevel.

Jeg har asperger og bipolar, kan vel starte med det. Så ja, regner med aspergeren har en del med det å gjøre. Det også at jeg er veldig innadvendt og redd for å åpne meg og vise hvem jeg er... Så hva kan jeg gjøre? Eller er jeg bare lost case her?

Anonymkode: bed5b...8aa

Jeg trodde også at jeg aldri kom til å få venner. Men plutselig kom det en mulighet. Jeg var liksom på rett sted til rett tid. Jeg møtte venninna mi på skolen. Har du noen arenaer der du kan få deg venner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde også at jeg aldri kom til å få venner. Men plutselig kom det en mulighet. Jeg var liksom på rett sted til rett tid. Jeg møtte venninna mi på skolen. Har du noen arenaer der du kan få deg venner? 

Så hyggelig å høre. Nei, jeg har ikke det. Jobber men jobber egentlig bare alene og har lite med kollegaer å gjøre. Virker ikke som om noen av dem er interessert i å bli kjent uansett da. Har vurdert begynne med en hobby men har ingen interesser der man kan møte andre egentlig. 

Anonymkode: bed5b...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hyggelig å høre. Nei, jeg har ikke det. Jobber men jobber egentlig bare alene og har lite med kollegaer å gjøre. Virker ikke som om noen av dem er interessert i å bli kjent uansett da. Har vurdert begynne med en hobby men har ingen interesser der man kan møte andre egentlig. 

Anonymkode: bed5b...8aa

Har du lyst til å sende meg pm? Jeg er en 21 år gammel kvinne som bor i viken området? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (1 minutt siden):

Har du lyst til å sende meg pm? Jeg er en 21 år gammel kvinne som bor i viken området? 

Så utrolig hyggelig av deg. Hadde definitivt gjort det, men jeg bor dessverre på feil sted av landet (Ålesund) i tillegg til at jeg er 10 år eldre.

Anonymkode: bed5b...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så utrolig hyggelig av deg. Hadde definitivt gjort det, men jeg bor dessverre på feil sted av landet (Ålesund) i tillegg til at jeg er 10 år eldre.

Anonymkode: bed5b...8aa

Oja jeg skjønner, du er ganske langt unna ja. Jeg bryr meg egt ikke så mye om alder når det kommer til venner. Hvis du en dag likevel vil ha en vennskapelig samtale så er døren åpen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvorfor tror dere jeg aldri klarer å få venner? Og hva tror dere jeg kan gjøre med det? Setter pris på alle forslag.

Jeg vet det nok er vanskelig for dere å si uten å kjenne meg og slikt, men setter pris på innspill likevel.

Jeg har asperger og bipolar, kan vel starte med det. Så ja, regner med aspergeren har en del med det å gjøre. Det også at jeg er veldig innadvendt og redd for å åpne meg og vise hvem jeg er... Så hva kan jeg gjøre? Eller er jeg bare lost case her?

Anonymkode: bed5b...8aa

Det finnes ulike grupper på face du kan bli kjent med folk. 

Anonymkode: 3c3f5...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være innlagt i psykiatrien er en bra mulighet til å bli kjent med andre, spesielt på langtidsopphold. Man skal likevel være litt forsiktig med hvem man blir kjent med i psykiatrien, ikke alle er like stabile og bra og ha med å gjøre. Eller så er hobbyer en bra plass å bli kjent, spesielt gaming eller trening osv. Er fint hvis man har samme interesse og kan gjøre ting sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor tror dere jeg aldri klarer å få venner? Og hva tror dere jeg kan gjøre med det? Setter pris på alle forslag.

Jeg vet det nok er vanskelig for dere å si uten å kjenne meg og slikt, men setter pris på innspill likevel.

Jeg har asperger og bipolar, kan vel starte med det. Så ja, regner med aspergeren har en del med det å gjøre. Det også at jeg er veldig innadvendt og redd for å åpne meg og vise hvem jeg er... Så hva kan jeg gjøre? Eller er jeg bare lost case her?

Anonymkode: bed5b...8aa

Du kan gjerne skrive pm til meg også. Eg er nærare i alder og geografi. Les meir enn eg skriv her, men fekk lyst å svare på denne. Ønskjer deg uansett alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...