Gå til innhold

Manglende respons


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg takler ikke å ikke få respons eller at andre ikke sier adjø eller god helg tilbake når jeg sier det. Da føler jeg at det har med meg å gjøre og at jeg har sagt eller gjort noe galt. Jeg blir så uikker, urolig og lei meg! Hva ville du gjort og tenkt om det var du som opplevde det med noen?

Anonymkode: 00e6d...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt at de var sjenerte/usikre, at de var uhøflige eller sto i egne tanker. Jeg hadde jo ikke tatt det på meg selv da det er en hyggelig ting å ønske noen en god helg og høflig også, som det er å si adjø. Det er jo helt ok at noen ikke liker meg, men hvis de misliker meg så mye at de ikke responderer på sånt, så er det jo deres problem. Tror ikke folk normalt gir uttrykk for det på den måten uansett. SÅ barnslige og rare er ikke folk normalt da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hilser av og til ikke selv om jeg ser rett på folk (har jeg blitt fortalt), men selv om jeg har sett på de så har jeg ikke registrert de. Jeg går i mine egne tanker. 

Noen har sikkert oppigjennom tenkt at det er dem det er noe galt med, at jeg er overlegen etc. Men det er jo ikke tilfellet. Bare jeg som er distre i min egen tankeverden. 

Når folk ikke svarer så er det sannsynligvis fordi de ikke hørte eller var veldig konsentrerte. Sjeldent at de egentlig avviser deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes noen som ikke klarer å avslutte f.eks en mailveksling. Uansett hvor opplagt det er at ting er avklart, må de komme med et nytt innlegg. Da har den andre ikke annet valg enn å stoppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (6 timer siden):

Det finnes noen som ikke klarer å avslutte f.eks en mailveksling. Uansett hvor opplagt det er at ting er avklart, må de komme med et nytt innlegg. Da har den andre ikke annet valg enn å stoppe. 

Det finnes noen som er så dumme at de må ha ting inn med teskje også og som ikke alltid forstår ting man burde forstått. Ting tar tid, og noen har mer enn nok med å fokusere på en ting av gangen. Det er derfor jeg ikke slipper noen inn på meg også, fordi jeg er redd for at andre skal se hvor dum jeg er. Ofte sier jeg i rl at jeg forstår når jeg ikke forstår fordi dette er ting jeg burde forstått eller som andre forventer jeg burde forstå fordi jeg ikke vil dunme meg ut. Det er ingen som forstår hvordan jeg plages av dette. Jeg blir ikke hørt når jeg sier det. Mannen min har sagt det i alle år at jeg er dum, og han har rett i det. Jeg gjør alt for å skjule at jeg er dum fordi jeg så sårt ønsker å være/fremstå som normal for andre. Ingen forsår hvor mye jeg sllter med dette. Ingen forstår hvor hardt jeg jobber med meg selv for å rette opp I alle skadene min far og skolen påføre meg. De ødela meg. 

Anonymkode: 00e6d...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (7 timer siden):

Det finnes noen som ikke klarer å avslutte f.eks en mailveksling. Uansett hvor opplagt det er at ting er avklart, må de komme med et nytt innlegg. Da har den andre ikke annet valg enn å stoppe. 

😄👍

Uten at jeg helt ser relevansen til HI da  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (30 minutter siden):

😄👍

Uten at jeg helt ser relevansen til HI da  🙂

Snapchat sin GTP må alltid ha siste ordet uansett hvor mye man prøver. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...