AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 Del Skrevet 28. april 2023 Jeg sjekker hva arbeidsplassen rapporterer av lønn månedlig. Denne gangen ser jeg at de har rapportert inn at jeg tjente 6000 kr mer enn jeg gjorde i bruttoinntekt for april. På lønnslipp står det at jeg tjente 6000 kr mindre. Dvs de rapporterte inn at jeg har tjent 120 000 i år. Men egentlig har jeg tjent 113 000. Det står at jeg har betalt 1000 kr mer i skatt enn jeg gjorde denne måneden. Tenkte å nevne det for sjefen men kanskje det retter seg senere. Følger dere med på slikt? Jeg er bare redd for konsekvensene dersom arbeidsplassen oppgir at jeg tjener mer enn jeg har gjort. Da må jeg mulig betale tilbake på skatten neste år. Anonymkode: e278b...fe2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/472545-sjekker-du-inntektsopplysningene-p%C3%A5-skatte-sidene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.