Gå til innhold

Innkalt til operasjon samtidig med bachelor innlevering og eksamener


SaraSL

Anbefalte innlegg

Har blitt innkalt til operasjon på ortopedi avdeling etter bare 2 mnd ventetid. I den perioden er det siste innspurt på bacheloroppgaven samt en skriftlig eksamen og en muntlig eksamen. Er det innafor å spør om å utsette operasjonen til etter sommeren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SaraSL skrev (1 minutt siden):

Har blitt innkalt til operasjon på ortopedi avdeling etter bare 2 mnd ventetid. I den perioden er det siste innspurt på bacheloroppgaven samt en skriftlig eksamen og en muntlig eksamen. Er det innafor å spør om å utsette operasjonen til etter sommeren? 

Det pleier å være helt greit å ringe å høre om ny time til operasjon, har gjort det selv. Viktig å gjøre det i god tid, så de får fylt opp timen til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SaraSL skrev (8 minutter siden):

Har blitt innkalt til operasjon på ortopedi avdeling etter bare 2 mnd ventetid. I den perioden er det siste innspurt på bacheloroppgaven samt en skriftlig eksamen og en muntlig eksamen. Er det innafor å spør om å utsette operasjonen til etter sommeren? 

Helt klart innafor. Fortell hvorfor du ønsker å utsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Jeg tenker at så lenge du mener det er forsvarlig å vente (at det ikke er en operasjon som haster veldig), så kan du nok vente, og det er helt innafor å be om utsettelse som de andre sier her.

Lykke til med bacheloroppgaven, eksamner og operasjon! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hva du mener gir størst konsekvenser. Utsette operasjon eller utsette bachelor og eksamen.

Jeg hadde strukket meg langt for å gjennomføre bachelor og eksamen på normert tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen, jeg har sendt dem en melding 😬 ett annet spørsmål: som jeg har lest pleier denne operasjonen være på dagskirurgisk avdeling. Men jeg skal på sykehuset, og på timeavtaler på helse Norge står det innleggelse. Jeg er 24 år og har ingen kjente helseproblemer, hvorfor vil de legge med inn? 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SaraSL skrev (1 minutt siden):

Takk for svar alle sammen, jeg har sendt dem en melding 😬 ett annet spørsmål: som jeg har lest pleier denne operasjonen være på dagskirurgisk avdeling. Men jeg skal på sykehuset, og på timeavtaler på helse Norge står det innleggelse. Jeg er 24 år og har ingen kjente helseproblemer, hvorfor vil de legge med inn? 😰

Det kan jo kanskje være en så enkel forklaring som at operasjon er satt opp veldig tidlig på dagen og du bor et lite stykke fra sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...