Jeg er så ufattelig drittlei av medisiner til tross for at jeg egentlig ikke har noen bivirkninger, det er bare noe med det med å måtte trykke i seg 6 ulike tabletter hver eneste dag
-
Vi foreslår også
Siste tråder i samme kategori
-
- 6 svar
- 72 visninger
-
- 30 svar
- 382 visninger
-
Noen andre her som føler at lege/ fastlege overser symptomer og setter det på psykisk automatisk når man har diagnose ?
AnonymBruker,
- 14 svar
- 200 visninger
-
- 7 svar
- 157 visninger
-
- 30 svar
- 523 visninger
-




Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.