Gå til innhold

Går du inn for å få farge i sola?

Gjest Vendi

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi

Eller er du så mye ute at du regner med at fargen kommer av seg selv? Er farge i det hele tatt viktig for deg å få? 

Det er jo fresht med litt farge om sommeren, og de fleste får jo det. Men går du inn for å få det ved å aktivt ta et valg om å sole deg, eller kommer det av seg selv pga mye "uteliv"? Jeg er ikke sånn kjempemye ute, men har verandaen da, og da går jeg inn for å sole meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir ikke spesielt brun og er ikke opptatt av det heller. :) Jeg synes det er ekstremt kjedelig å sole seg. Hehe. Men jeg trener jo ute og sitter gjerne i parken med musikk og sånt. Så litt gylden blir jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er lite opptatt av det. Bruker helst høy solfaktor, vil ikke ha kreft. Men er såpass mye ute på tur at jeg får litt farge uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soler meg aldri, jeg er enig med glitter at det er kjedelig. Men jeg har farge etter å ha vært i sola i Syden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ambivalent, elsker å sole meg og få litt farge tidlig på sommeren, men er samtidig opptatt av å ta vare på huden og bruker faktor. Sitter eller ligger sjelden stille lenge av gangen for å sole meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Eller er du så mye ute at du regner med at fargen kommer av seg selv? Er farge i det hele tatt viktig for deg å få? 

Det er jo fresht med litt farge om sommeren, og de fleste får jo det. Men går du inn for å få det ved å aktivt ta et valg om å sole deg, eller kommer det av seg selv pga mye "uteliv"? Jeg er ikke sånn kjempemye ute, men har verandaen da, og da går jeg inn for å sole meg. :)

Ja selvfølgelig gjør jeg det. Hva er ellers poenget med å være i solen hvis du ikke skal få farge? Bruker kun olje og får god farge av det. Er jeg i syden bruker jeg faktor maks 15 . 

Anonymkode: eb101...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja selvfølgelig gjør jeg det. Hva er ellers poenget med å være i solen hvis du ikke skal få farge? Bruker kun olje og får god farge av det. Er jeg i syden bruker jeg faktor maks 15 . 

Andre poeng ved å være ute i sola kan jo være frisk luft og å glede seg over nydelig vær? Alt blir jo mye penere rundt en også når det er sol og blå himmel, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint å få farge, ser friskere ut da synes jeg. Her hjemme så ligger jeg så og si aldri å soler meg, men kan gjøre det i Syden. Da blir det annerledes og med mye bading (ligger da aldri lenge av gangen)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (3 minutter siden):

Andre poeng ved å være ute i sola kan jo være frisk luft og å glede seg over nydelig vær? Alt blir jo mye penere rundt en også når det er sol og blå himmel, synes jeg :)

Tredje poeng er rikelig påskudd av D vitamin. Jo mer sol jo bedre er det for helsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vendi skrev (3 minutter siden):

Enig. Selv som dypt deprimert setter jeg meg ut i solen. Kan like gjerne sitte ute i sola og være deprimert enn inne på sofaen. 😛 Det er bra å være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk ingen likes på mitt innlegg. Bare si det, skal ikke jeg og få likes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk ingen likes på mitt innlegg. Bare si det, skal ikke jeg og få likes? 

Tenkte at det innlegget ikke trengte like siden jeg svarte deg i stedet ;)

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (43 minutter siden):

Tenkte at det innlegget ikke trengte like siden jeg svarte deg i stedet ;)

Ja men jeg vil ha likes og, kan jeg få det på det andre og? (Er så sjeldent at jeg får likes at det er sann glede at jeg er og med i gjengen) (for en gang skyld) …. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor mye er Likes verdt hvis du må be om dem og de ikke gis av seg selv?

Jeg er ikke så glad i sola hvis det blir for varmt, da har jeg ikke lyst til å være ute i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Men hvor mye er Likes verdt hvis du må be om dem og de ikke gis av seg selv?

Jeg er ikke så glad i sola hvis det blir for varmt, da har jeg ikke lyst til å være ute i det hele tatt. 

Fordi du aldri gir meg likes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi du aldri gir meg likes. 

Jeg ser ikke hvordan det er svar på spørsmålet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg ser ikke hvordan det er svar på spørsmålet mitt?

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt. Urettferdig at jeg ikke får likes på mine bidrag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt. Urettferdig at jeg ikke får likes på mine bidrag. 

Ja, verden er fæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Ja, verden er fæl.

Nei det er den ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det er den ikke. 

Ok, verden er ikke fæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...