Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på 17.mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir antagelig bare hjemme så da har jeg ikke på meg noe spesielt. Skulle jeg gått ut og sett på toget hadde jeg tatt på meg en fin bukse og en bluse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit bukse og hvit topp med rød heklet kort jakke. Jeg kler meg aldri i hvite bukser eller særlig hvite plagg ellers, men 17 mai syns jeg det er fint . Har røde boots, for jeg hater pensko med og uten hæler dypt og inderlig 😄 bare veldig pent på andre da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

?

Anonymkode: e227d...ace

Samme som alle andre dager. Går ikke ut så spiller liten rolle 😛 

Anonymkode: 00cd7...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det vanlige, venner og familie. 

Anonymkode: 97b69...b97

Skal du ha på deg venner og familie? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til dere som skal være hjemme og sier at dere ikke skal pynte dere - gjør dere det likedan feks julaften? 

Jeg knakk en ankel like før 17 mai et år og var bare hjemme, men pyntet meg likevel. Ikke bunad selvfølgelig, men både kjole og spisebord var pyntet i rødt, hvitt og blått. Jeg ville gjort det likedan om jeg var alene julaften også, sånn at jeg følte at jeg feiret selv om jeg var alene. Tror jeg lett ville kunne bli skikkelig lei meg om jeg bare satt i sofaen i hverdagsklær og spiste brødskiva med hvitost… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (28 minutter siden):

Et spørsmål til dere som skal være hjemme og sier at dere ikke skal pynte dere - gjør dere det likedan feks julaften? 

 

Ja selvfølgelig. Hater pynteklær.

Anonymkode: fbc5e...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja selvfølgelig. Hater pynteklær.

Anonymkode: fbc5e...ad1

Skjønner. Jeg er i motsatt ende og liker både fest og pynt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (39 minutter siden):

Et spørsmål til dere som skal være hjemme og sier at dere ikke skal pynte dere - gjør dere det likedan feks julaften? 

Ja, samme klær, og mat, som alle andre dager. Skjønner meg ikke på "fest" og greier, men er Psyk da så sikkert derfor. Dere får kose dere... :) 

Anonymkode: 00cd7...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (2 timer siden):

Skal du ha på deg venner og familie? 😂

Obs nei… leste for fort.. 

Anonymkode: 97b69...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Får se om jeg har noe å pynte meg med først, er ganske stor nå men bestilte jo en kjole i min størrelse. Håper den kommer snart så jeg kan bruke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (1 minutt siden):

😂

Jeg skal sikkert ha på meg bunaden for siste gang som jeg vurderer å selge fordi jeg ikke ser betydningen av plagget. 

Anonymkode: 97b69...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (3 timer siden):

Et spørsmål til dere som skal være hjemme og sier at dere ikke skal pynte dere - gjør dere det likedan feks julaften? 

Jeg knakk en ankel like før 17 mai et år og var bare hjemme, men pyntet meg likevel. Ikke bunad selvfølgelig, men både kjole og spisebord var pyntet i rødt, hvitt og blått. Jeg ville gjort det likedan om jeg var alene julaften også, sånn at jeg følte at jeg feiret selv om jeg var alene. Tror jeg lett ville kunne bli skikkelig lei meg om jeg bare satt i sofaen i hverdagsklær og spiste brødskiva med hvitost… 

Jeg er usikker. Jeg feirer ikke 17.mai like sterkt som jul. Men det hadde uansett ikke blitt brødskive med ost om jeg var hjemme julaften. Dvs at jeg hadde pyntet til jul, hadde hatt på julemusikk, laget julemiddag osv. Så hvis jeg ikke pyntet meg så var det det eneste som manglet.

Jeg ser hva du mener og kunne tenkt som deg. Men jeg tror også jeg kjenner på det å slippe å pynte seg som en frihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...