AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg skammer meg veldig over dette og det er vanskelig for meg å opprette denne tråden og være så ærlig som dette, men jeg ønsker så gjerne hjelp med dette så gjør det likevel. Kommer aldri til å si noe til behandler, så det rådet trenger dere ikke gi. Jeg føler at jeg på en måte har løyet om symptomene mine. Som feks tankekjør, overanalysering, det med at jeg har dårlig selvtillit og selvbilde, selvmord og selvskadings trang... Jeg vet ikke om jeg virkelig har tankekjør feks for det er ikke slik at det er mange tanker som kommer på en gang og jeg ikke klarer å velge ut en (slik som behandler beskriver det). Men likevel sier jeg at jeg har tankekjør når behandler eller miljøpersonal spør om det. Ett annet eksempel er selvmordstanker, jeg tror ikke jeg har hatt det sånn virkelig virkelig seriøst, men det er ikke slik at jeg gjør sier jeg har disse tankene for å få oppmerksomhet og omsorg. Så jeg vet ikke helt hvorfor jeg har løyet sånn egentlig. Har også hatt flere selvmordsforsøk både der jeg ikke har bedt om hjelp og der jeg har bedt om hjelp rett etter jeg har gjennomført men likevel tror jeg egentlig ikke at det heller var gjort i "manipulerende" hensikt (vet ikke hvordan jeg kan forklare det godt nok men jeg håper dere skjønner...) Stort sett føler jeg ingenting og hodet er ofte tomt. Så jeg bare sier og tenker det jeg tenker behandler vil høre, sånn som om hun sier "du virker tung i dag og som du har det veldig vanskelig" så sier jeg bare "ja" selv om jeg fortsatt ikke føler noe og hodet er tomt. Det er veldig vanskelig for meg mentalisere rett og slett. Anonymkode: 0779e...a7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg har løyet om problemer for å få oppmerksomhet og omsorg jeg. Anonymkode: 061ac...a69 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har løyet om problemer for å få oppmerksomhet og omsorg jeg. Anonymkode: 061ac...a69 Det er nok ikke så uvanlig men det er ikke tilfelle for meg. Anonymkode: 0779e...a7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 Hva tenker du selv kan være en god løsning på dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 Vhanja skrev (6 timer siden): Hva tenker du selv kan være en god løsning på dette? Jeg vet ikke. Var derfor jeg spurte her... Anonymkode: 0779e...a7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg vet ikke. Var derfor jeg spurte her... Anonymkode: 0779e...a7d Du burde si at du føler deg tom og ikke føler noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg skammer meg veldig over dette og det er vanskelig for meg å opprette denne tråden og være så ærlig som dette, men jeg ønsker så gjerne hjelp med dette så gjør det likevel. Kommer aldri til å si noe til behandler, så det rådet trenger dere ikke gi. Jeg føler at jeg på en måte har løyet om symptomene mine. Som feks tankekjør, overanalysering, det med at jeg har dårlig selvtillit og selvbilde, selvmord og selvskadings trang... Jeg vet ikke om jeg virkelig har tankekjør feks for det er ikke slik at det er mange tanker som kommer på en gang og jeg ikke klarer å velge ut en (slik som behandler beskriver det). Men likevel sier jeg at jeg har tankekjør når behandler eller miljøpersonal spør om det. Ett annet eksempel er selvmordstanker, jeg tror ikke jeg har hatt det sånn virkelig virkelig seriøst, men det er ikke slik at jeg gjør sier jeg har disse tankene for å få oppmerksomhet og omsorg. Så jeg vet ikke helt hvorfor jeg har løyet sånn egentlig. Har også hatt flere selvmordsforsøk både der jeg ikke har bedt om hjelp og der jeg har bedt om hjelp rett etter jeg har gjennomført men likevel tror jeg egentlig ikke at det heller var gjort i "manipulerende" hensikt (vet ikke hvordan jeg kan forklare det godt nok men jeg håper dere skjønner...) Stort sett føler jeg ingenting og hodet er ofte tomt. Så jeg bare sier og tenker det jeg tenker behandler vil høre, sånn som om hun sier "du virker tung i dag og som du har det veldig vanskelig" så sier jeg bare "ja" selv om jeg fortsatt ikke føler noe og hodet er tomt. Det er veldig vanskelig for meg mentalisere rett og slett. Anonymkode: 0779e...a7d Jeg ville ikke ha kalt dette løgn, men et forsøk fra din side på å tilpasse seg de spørsmålene du har blitt stilt. Hvis jeg var deg, så ville jeg ha tematisert dette forsiktig sammen med behandler. Sagt noe om du tenker at du oftere føler deg tom enn at det er mange tanker i hodet ditt, men at du synes det er vanskelig å skille og vite hva som er hva. Det går også an å ha det ordentlig vanskelig når man opplever seg uten følelser og uten tanker. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 frosken skrev (5 minutter siden): Jeg ville ikke ha kalt dette løgn, men et forsøk fra din side på å tilpasse seg de spørsmålene du har blitt stilt. Hvis jeg var deg, så ville jeg ha tematisert dette forsiktig sammen med behandler. Sagt noe om du tenker at du oftere føler deg tom enn at det er mange tanker i hodet ditt, men at du synes det er vanskelig å skille og vite hva som er hva. Det går også an å ha det ordentlig vanskelig når man opplever seg uten følelser og uten tanker. Ja, du har kanskje heldigvis rett i det. Takk for innspillet ditt, jeg føler meg litt bedre nå som jeg kan forsøke å tenke at alt ikke er løyn. Jeg skal forsøke ta det opp med behandler neste time så får vi se hvordan det går... Ja, jeg føler jeg kan ha det ordentlig vanskelig til tider, og det er også veldig frustrerende å ikke klare finne ord for det. Anonymkode: 0779e...a7d 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 stjernestøv skrev (1 time siden): Du burde si at du føler deg tom og ikke føler noe. Glemte å svare deg. Ja, det burde jeg absolutt. Men jeg tror det kommer til å bli vanskelig... men det er jo det rette å gjøre, jeg burde jo ikke fortsette svare som jeg har gjort i alle fall. Da blir jeg nok sannsynligvis kanskje misforstått? Anonymkode: 0779e...a7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 frosken skrev (1 time siden): Jeg ville ikke ha kalt dette løgn, men et forsøk fra din side på å tilpasse seg de spørsmålene du har blitt stilt. Hvis jeg var deg, så ville jeg ha tematisert dette forsiktig sammen med behandler. Sagt noe om du tenker at du oftere føler deg tom enn at det er mange tanker i hodet ditt, men at du synes det er vanskelig å skille og vite hva som er hva. Det går også an å ha det ordentlig vanskelig når man opplever seg uten følelser og uten tanker. Men du Frosken, hva for noe tror du jeg feiler som har lyvd for å få oppmerksomhet og omsorg? Anonymkode: 061ac...a69 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men du Frosken, hva for noe tror du jeg feiler som har lyvd for å få oppmerksomhet og omsorg? Anonymkode: 061ac...a69 Hva er du egentlig ute etter med å skrive slikt som dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 Glitter skrev (1 minutt siden): Hva er du egentlig ute etter med å skrive slikt som dette? Jeg mener det helt seriøst. Jeg trenger noen ganger omsorg og da kan jeg overdrive og lyve litt for å få det. Jeg lurer på hva som feiler meg da. Anonymkode: 061ac...a69 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Glemte å svare deg. Ja, det burde jeg absolutt. Men jeg tror det kommer til å bli vanskelig... men det er jo det rette å gjøre, jeg burde jo ikke fortsette svare som jeg har gjort i alle fall. Da blir jeg nok sannsynligvis kanskje misforstått? Anonymkode: 0779e...a7d Det er vondt å føle seg tom å ikke føle noe og, det har jeg følt på høy dose ap. Du kan jo bli misforstått ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mener det helt seriøst. Jeg trenger noen ganger omsorg og da kan jeg overdrive og lyve litt for å få det. Jeg lurer på hva som feiler meg da. Anonymkode: 061ac...a69 Okei beklager jeg trodde du var av de AB som sprer mye hat osv. Jeg tror du bare er veldig ensom og trenger å bli sett. Det trenger jo alle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg mener det helt seriøst. Jeg trenger noen ganger omsorg og da kan jeg overdrive og lyve litt for å få det. Jeg lurer på hva som feiler meg da. Anonymkode: 061ac...a69 Lystløgner? De lyver jo for å få oppmerksomhet, kjenner til flere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 Glitter skrev (Akkurat nå): Okei beklager jeg trodde du var av de AB som sprer mye hat osv. Jeg tror du bare er veldig ensom og trenger å bli sett. Det trenger jo alle? Det går bra. Nei, jeg mener det seriøst på egne vegne. Jeg er nok en del ensom ja, og trenger å bli sett. Takk for svar, tror du har helt rett. Anonymkode: 061ac...a69 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 stjernestøv skrev (1 minutt siden): Lystløgner? De lyver jo for å få oppmerksomhet, kjenner til flere. Nei jeg er ingen lystløgner overhodet. Anonymkode: 061ac...a69 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei jeg er ingen lystløgner overhodet. Anonymkode: 061ac...a69 Ok. Nei da vet ikke jeg hva det er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det går bra. Nei, jeg mener det seriøst på egne vegne. Jeg er nok en del ensom ja, og trenger å bli sett. Takk for svar, tror du har helt rett. Anonymkode: 061ac...a69 Håper du får god hjelp til dine vansker. ❤ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 Del Skrevet 17. mai 2023 stjernestøv skrev (På 9.5.2023 den 17.32): Det er vondt å føle seg tom å ikke føle noe og, det har jeg følt på høy dose ap. Du kan jo bli misforstått ja. Ap, står det for antipsykotika? Anonymkode: 0779e...a7d 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.