Gå til innhold

Hvordan har din recovery prosess vert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sitter og reflekterer over da jeg først ble syk og recovery prosessen min til nå. Jeg merker jeg har blitt bedre på å hjelpe meg selv, jeg klarer å stå i det i større grad enn det jeg gjorde før, jeg klarer bruke mestringsstrategier jeg har lært, sette ord på ting, be om hjelp før det er "for sent". Tidligere tok det som oftest 1-3 måneder før jeg ble innlagt pga suicidalitetproblematikk eller/og depresjon. Nå er det 6 måneder siden jeg var innlagt sist. Hva har jeg gjort for å komme hit? Det er ett spørsmål jeg ikke har helt svar på... 

Så jeg lurer veldig på: Hva har blitt bedre for deg siden du var syk og hva har du gjort for å komme hit du er i dag?

Ønsker gjerne svar fra alle altså, er ikke slik at du må ha hatt stor fremgang eller bitt frisk for å svare her. Og har du ikke hatt noe fremgang eller bare blitt verre siden du først ble syk så er du også velkommen til å svare også, om du ønsker. Vil bare nevne det i tilfelle det ikke kom klart frem. 

Anonymkode: 4b57b...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...