Gå til innhold

Redd for legen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har opplevd mye vondt og grenseoverskridende i tidligere behandling. Nå har jeg fått en fastlege som jeg har fått vite er beryktet for å være useriøs. Før jeg fikk vite det så jeg flere røde flagg selv. Nå tør jeg ikke møte på timer, tar heller tlf konsultasjon hvis det er noe. Det er fortvilende lange lister hos de leger jeg ønsker, så nå ser jeg ingen annen mulighet enn å komme meg på ei liste som er ledig og håpe der i alle fall er bedre å gå.

Hva sier dere? Har faktisk time i dag, ringer for tlf konsultasjon. 

Anonymkode: 5c710...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjell på leger, noen er useriøse og har lav empati. Har du i det hele tatt møtt denne legen? Hvis ikke kan du jo prøve å møte han eller henne og se hvordan det går? Eller så kan du jo så klart ringe. Eller så må du jo bare bytte lege til en annen som har bedre rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (7 minutter siden):

Det er forskjell på leger, noen er useriøse og har lav empati. Har du i det hele tatt møtt denne legen? Hvis ikke kan du jo prøve å møte han eller henne og se hvordan det går? Eller så kan du jo så klart ringe. Eller så må du jo bare bytte lege til en annen som har bedre rykte.

Ja jeg har vært der tre ganger. Da lyste de røde flaggene mot meg. Han var brysk, irritabel og veldig nedlatende. Jeg prøver å bytte men som jeg skrev så er det laaaaange lister hos de gode legene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har opplevd mye vondt og grenseoverskridende i tidligere behandling. Nå har jeg fått en fastlege som jeg har fått vite er beryktet for å være useriøs. Før jeg fikk vite det så jeg flere røde flagg selv. Nå tør jeg ikke møte på timer, tar heller tlf konsultasjon hvis det er noe. Det er fortvilende lange lister hos de leger jeg ønsker, så nå ser jeg ingen annen mulighet enn å komme meg på ei liste som er ledig og håpe der i alle fall er bedre å gå.

Hva sier dere? Har faktisk time i dag, ringer for tlf konsultasjon. 

Hvordan gikk det? Dro du til legen eller ble det telefonkonsultasjon?

Det er sjelden at leger er helt håpløse, selv om de kan ha sine svakheter. Jeg tenker at man skal være litt forsiktig med å ta rykter og negative inntrykk til inntekt for at det ikke er mulig å få hjelp fra legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...