Gå til innhold

Advarsel - Gladinnlegg :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Velger å være anonym nå. Jeg er så glad, så glad :)

Fordi sønnen min har fått seg jobb. 

Til de som kjenner meg , de husker sikkert at det var mye mas fra meg for noen år siden på psykiatri ang at sønnen min ble brått psykisk syk. Det var en forferdelig tid, da psykdommen virket alvorlig og jeg ante ikke hva det var for noe. Siste året på videregående var han nesten ikke på skolen. Han måtte ta opp en rekke fag på egen hånd. Det gikk veldig bra ( det er ingen ting i veien med intelligensen ) , til tross for at han også da periodevis var psyk. Etter hvert begynte han å studere Digital infrastruktur og cybersikkerhet på Ntnu. I begynnelsen var det opp og ned, men han ble gradvis bedre. Det er lenge siden jeg har sett han psyk nå og han elsker det han driver med. 

Han skal levere bacheloroppgave for en bedrift om noen dager og har hatt tett samarbeid med bedriften hele tiden. Nå har han fått så gode skussmål der, at han har fått seg jobb der. Han begynner å jobbe allerede dagen etter at bacheloroppgaven er levert. Jeg er så glad :) Han endte ikke opp på gutterommet med dataspill for resten av livet likevel :)

Beklager mitt skrytete innlegg, men er ekstra glad pga forhistorien her, hvor det så skikkelig mørkt ut. 

 

Anonymkode: fa3a0...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Velger å være anonym nå. Jeg er så glad, så glad :)

Fordi sønnen min har fått seg jobb. 

Til de som kjenner meg , de husker sikkert at det var mye mas fra meg for noen år siden på psykiatri ang at sønnen min ble brått psykisk syk. Det var en forferdelig tid, da psykdommen virket alvorlig og jeg ante ikke hva det var for noe. Siste året på videregående var han nesten ikke på skolen. Han måtte ta opp en rekke fag på egen hånd. Det gikk veldig bra ( det er ingen ting i veien med intelligensen ) , til tross for at han også da periodevis var psyk. Etter hvert begynte han å studere Digital infrastruktur og cybersikkerhet på Ntnu. I begynnelsen var det opp og ned, men han ble gradvis bedre. Det er lenge siden jeg har sett han psyk nå og han elsker det han driver med. 

Han skal levere bacheloroppgave for en bedrift om noen dager og har hatt tett samarbeid med bedriften hele tiden. Nå har han fått så gode skussmål der, at han har fått seg jobb der. Han begynner å jobbe allerede dagen etter at bacheloroppgaven er levert. Jeg er så glad :) Han endte ikke opp på gutterommet med dataspill for resten av livet likevel :)

Beklager mitt skrytete innlegg, men er ekstra glad pga forhistorien her, hvor det så skikkelig mørkt ut. 

 

Anonymkode: fa3a0...ce1

Gratulerer:-)

Jeg blir ordentlig glad når jeg leser at det har gått så bra. Viser også hvor viktig det er med foreldre som tilpasser sin innsats i forhold til de behovene avkommet har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
frosken skrev (8 timer siden):

Gratulerer:-)

Jeg blir ordentlig glad når jeg leser at det har gått så bra. Viser også hvor viktig det er med foreldre som tilpasser sin innsats i forhold til de behovene avkommet har. 

Takk for det. Det har vært deilig at jeg har sluppet bekymring rundt de to andre. Det har hjulpet. Etter hvert har bekymringen sluppet taket når de gjelder sønnen også, men jeg har helt klart vært hyppigere på telefonen med han i forhold til de andre. Ikke så mye nå lenger. 

Ellers underveis oppfordret han til å ta en halvår om gangen i steden for å tenke for langt fremover. Det siste tror jeg har vært viktig for han. 

Anonymkode: fa3a0...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...