Gå til innhold

Innenfor å kjøpe et dyr i bursdagsgave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja men jeg spurte bare et spørsmål. Faktisk får jeg nesten alltid motstand uansett hva jeg sier eller vil ha svar på. Du har aldri vært sint på meg derfor var det uvant at det kom fra deg, av alle. Jeg synes dagen er kjip, faktisk. Og det har jeg grunn for. 

Anonymkode: 194bd...a37

Husker du hva jeg sa til deg i begynnelsen da du kom tilbake? Og hva jeg skrev til deg i en annen tråd?

Dette ender uansett med at du drukner i selvmedlidenhet og vi er fæle - hver gang. Du er veldig forutsigbar i ditt mønster. Hvorvidt du er oppriktig eller troller vet jeg ikke, men det er jo like ille uansett, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (7 minutter siden):

Husker du hva jeg sa til deg i begynnelsen da du kom tilbake? Og hva jeg skrev til deg i en annen tråd?

Dette ender uansett med at du drukner i selvmedlidenhet og vi er fæle - hver gang. Du er veldig forutsigbar i ditt mønster. Hvorvidt du er oppriktig eller troller vet jeg ikke, men det er jo like ille uansett, egentlig.

Nei det husker jeg ikke fordi du sier alltid et eller annet til meg. Hva sa du? Ja men jeg vil du skal like meg, jeg vil ikke ikke bli likt. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei det husker jeg ikke fordi du sier alltid et eller annet til meg. Hva sa du? Ja men jeg vil du skal like meg, jeg vil ikke ikke bli likt. 

Anonymkode: 194bd...a37

Jeg liker deg faktisk litt jeg. Selv om det er mye tull med deg og jeg kan bli irritert. Du er søt på din måte. 

Men jeg kan absolutt bli lei innimellom. Det er sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei det husker jeg ikke fordi du sier alltid et eller annet til meg. Hva sa du? Ja men jeg vil du skal like meg, jeg vil ikke ikke bli likt. 

Anonymkode: 194bd...a37

Hvis du hadde blitt voksen og hatt selvinnsikt og sluttet med selvmedlidenhet så kunne det hjulpet. Men jeg tror alt jeg skrev i den setningen er fremmedord for deg.

Men målet bør uansett ikke være å bli likt på et forum. Målet bør være å slutte å trolle og fungere som et voksent individ i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg liker deg faktisk litt jeg. Selv om det er mye tull med deg og jeg kan bli irritert. Du er søt på din måte. 

Men jeg kan absolutt bli lei innimellom. Det er sant. 

Jeg synes også hun er litt søt, og jeg liker henne faktisk litt ;)

Fikk du med deg det, ts?

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Hvis du hadde blitt voksen og hatt selvinnsikt og sluttet med selvmedlidenhet så kunne det hjulpet. Men jeg tror alt jeg skrev i den setningen er fremmedord for deg.

Men målet bør uansett ikke være å bli likt på et forum. Målet bør være å slutte å trolle og fungere som et voksent individ i den virkelige verden.

Det er sant og jeg suger til meg hvert ord nå. Den dagen du gir meg en likes eller et smilefjes er en stor dag for meg. Tror du det er sannsynlig? 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er sant og jeg suger til meg hvert ord nå. Den dagen du gir meg en likes eller et smilefjes er en stor dag for meg. Tror du det er sannsynlig? 

Anonymkode: 194bd...a37

Jeg synes du skal slutte å søke etter sånne ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (8 minutter siden):

Jeg liker deg faktisk litt jeg. Selv om det er mye tull med deg og jeg kan bli irritert. Du er søt på din måte. 

Men jeg kan absolutt bli lei innimellom. Det er sant. 

Hva skal jeg gjøre for at du ikke blir lei? Jeg har så mange problemer at jeg trenger dere for å få svar. Er det det du lei av? 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Jeg synes du skal slutte å søke etter sånne ting. 

Ja men det hadde vært kjekt om du av og til kunne gitt meg et smil. Du smiler jo til alle andre. Jeg fikk ikke reist i dag, må vente til i morgen. Det er min grunn for kjip dag. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skal jeg gjøre for at du ikke blir lei? Jeg har så mange problemer at jeg trenger dere for å få svar. Er det det du lei av? 

Anonymkode: 194bd...a37

Kom gjerne med dine følelsesmessige problemer eller mer reelle problemer enn å få penger til konsert så skal du se du får en annen type respons. 

Men altså dette er et forum og ofte så vil noen ikke like deg. Faktisk er jeg ganske sikker på at et par har blokkert meg selv om jeg aldri har sagt et vondt ord til de. De bare liker meg ikke. Men sånn er livet da. Du kan ikke bli likt av alle.

Og du stikker deg ut det samme gjør jeg. Da vil det bli sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Kom gjerne med dine følelsesmessige problemer eller mer reelle problemer enn å få penger til konsert så skal du se du får en annen type respons. 

Men altså dette er et forum og ofte så vil noen ikke like deg. Faktisk er jeg ganske sikker på at et par har blokkert meg selv om jeg aldri har sagt et vondt ord til de. De bare liker meg ikke. Men sånn er livet da. Du kan ikke bli likt av alle.

Og du stikker deg ut det samme gjør jeg. Da vil det bli sånn. 

Jeg skjønner ikke hvordan du eller de andre kjenner meg igjen alltid. Skjønner det ikke. Da hjelper det ikke å skrive anonymt, fordi det er alltid en som kjenner meg igjen. Hvordan stikker vi oss ut? Hvem skulle ikke like deg? 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (12 minutter siden):

Jeg synes også hun er litt søt, og jeg liker henne faktisk litt ;)

Fikk du med deg det, ts?

Hvem synes du er søt? Meg? Du er stort sett også alltid nesten snill med meg. Tusen takk. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hvordan du eller de andre kjenner meg igjen alltid. Skjønner det ikke. Da hjelper det ikke å skrive anonymt, fordi det er alltid en som kjenner meg igjen. Hvordan stikker vi oss ut? Hvem skulle ikke like deg? 

Anonymkode: 194bd...a37

Det er nå bare flere her som misliker meg pga jeg har visse diagnoser osv. Trenger ikke ta det her. 

Du er bare lett å kjenne igjen. Så du kan jo slutte å skrive som AB. ;)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Det er nå bare flere her som misliker meg pga jeg har visse diagnoser osv. Trenger ikke ta det her. 

Du er bare lett å kjenne igjen. 

Nei. Det er sørgelig faktisk. Vil ikke bli kjent igjen. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Det er sørgelig faktisk. Vil ikke bli kjent igjen. 

Anonymkode: 194bd...a37

Du blir nå det av flere av oss. Sånn er det bare. Det er en grunn til at jeg ikke gidder å skrive som AB. For det er så mange andre AB jeg kjenner igjen uansett. Ikke bare deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvem synes du er søt? Meg? Du er stort sett også alltid nesten snill med meg. Tusen takk. 

Anonymkode: 194bd...a37

Ja, deg 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er sant og jeg suger til meg hvert ord nå. Den dagen du gir meg en likes eller et smilefjes er en stor dag for meg. Tror du det er sannsynlig? 

Anonymkode: 194bd...a37

Jeg har gitt deg et smil for bare noen dager siden. Så hvis det hadde "betydd så mye for deg" så hadde du fått det med deg. 

Jeg vet ikke hva som er verst - den trollingen/emosjonelle manipuleringen du holder på med eller at folk på forumet faktisk fortsatt går på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (49 minutter siden):

Husker du hva jeg sa til deg i begynnelsen da du kom tilbake? Og hva jeg skrev til deg i en annen tråd?

Dette ender uansett med at du drukner i selvmedlidenhet og vi er fæle - hver gang. Du er veldig forutsigbar i ditt mønster. Hvorvidt du er oppriktig eller troller vet jeg ikke, men det er jo like ille uansett, egentlig.

Jeg er så forvirret at jeg er både enig med deg OG jeg synes hun er søt. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 time siden):

Jeg har gitt deg et smil for bare noen dager siden. Så hvis det hadde "betydd så mye for deg" så hadde du fått det med deg. 

Jeg vet ikke hva som er verst - den trollingen/emosjonelle manipuleringen du holder på med eller at folk på forumet faktisk fortsatt går på den.

Vet ikke hva du mener med det, men jeg tror foreldrene mine er enig med deg. I alle fall min mor at jeg er den vanskelige nøtten så det håper jeg er en trøst for deg. 

Anonymkode: 194bd...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...