Gå til innhold

Dere som har bil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor vanlig er det og ha app i bilen som ser at du har kjørt fint eller stygt? Og om man har brukt bilen? 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor vanlig er det og ha app i bilen som ser at du har kjørt fint eller stygt? Og om man har brukt bilen? 

Anonymkode: 4a886...de1

Jeg har det ikke, men datteren hadde det da hun var nybakt sjåfør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vendi

Vet ikke om noen app. Men jeg fikk beskjed fra bilen i displayet etter å ha kjørt veldig langt at jeg virket sliten/trøtt og burde ta en pause. Det kom opp et "kaffekoppsymbol" også. Tydeligvis registrer bilen kjørestilen min og hvis den blir avvikende fra hvordan jeg pleier å kjøre, så får jeg varsel om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (3 minutter siden):

Vet ikke om noen app. Men jeg fikk beskjed fra bilen i displayet etter å ha kjørt veldig langt at jeg virket sliten/trøtt og burde ta en pause. Det kom opp et "kaffekoppsymbol" også. Tydeligvis registrer bilen kjørestilen min og hvis den blir avvikende fra hvordan jeg pleier å kjøre, så får jeg varsel om dette. 

Ok men det finnes en sånn app som forteller om du har kjørt fin eller stygt. Fordi noen har fått den beskjeden at bilen er brukt 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor vanlig er det og ha app i bilen som ser at du har kjørt fint eller stygt? Og om man har brukt bilen? 

Anonymkode: 4a886...de1

Min bil er to år gammel, har flere apper og greier, men ikke den der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (31 minutter siden):

Min bil er to år gammel, har flere apper og greier, men ikke den der. 

Ok. Vet du hva det koster å reparere en ripe? 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ok. Vet du hva det koster å reparere en ripe? 

Anonymkode: 4a886...de1

Det er umulig å si, men det koster fort noen tusenlapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (38 minutter siden):

Det er umulig å si, men det koster fort noen tusenlapper.

Ca hvor mye? 😱

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ca hvor mye? 😱

Anonymkode: 4a886...de1

Har du virkelig brukt bilen uten lov? 

Jeg krasjet i støtfangeren bak på en bil da jeg var 18. Det kom en liten ripe i lakken og derfor måtte de lakkere hele støtfangeren på nytt så det ble 11 000 kr (på forsikring). Så må du huske på at ting er dyrere nå enn i 2009. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hurja
Glitter skrev (2 minutter siden):

Har du virkelig brukt bilen uten lov? 

Jeg krasjet i støtfangeren bak på en bil da jeg var 18. Det kom en liten ripe i lakken og derfor måtte de lakkere hele støtfangeren på nytt så det ble 11 000 kr (på forsikring). Så må du huske på at ting er dyrere nå enn i 2009. 

Jeg ble påkjørt i baksiden og måtte kondemnerte/vrake bilen fordi det ble for dyrt å reparere ift alder (jeg fikk igjen 80.000 på forsikringen). 
Det koster MYE å skade en bil.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurja skrev (Akkurat nå):

Jeg ble påkjørt i baksiden og måtte kondemnerte/vrake bilen fordi det ble for dyrt å reparere ift alder (jeg fikk igjen 80.000 på forsikringen). 
Det koster MYE å skade en bil.. 

Ja absolutt. Jeg skled på nullføre i en sving og klarte ikke bremse det var holke. Det var bra kjipt! Kanskje det var en egenandel på 11 000 også kostet skaden mer? Det kan hende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Har du virkelig brukt bilen uten lov? 

Jeg krasjet i støtfangeren bak på en bil da jeg var 18. Det kom en liten ripe i lakken og derfor måtte de lakkere hele støtfangeren på nytt så det ble 11 000 kr (på forsikring). Så må du huske på at ting er dyrere nå enn i 2009. 

Ja det har jeg, så rampete som jeg er ! Kom bort i en stein i det jeg skulle rygge ut av garasjen, i lav fart. Men jeg skal ordne det i morgen. Og selvfølgelig innrømmet at jeg gjorde det. Fordi mamma fikk beskjed på appen (som jeg ikke visste at fantes) dum som jeg er. 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det har jeg, så rampete som jeg er ! Kom bort i en stein i det jeg skulle rygge ut av garasjen, i lav fart. Men jeg skal ordne det i morgen. Og selvfølgelig innrømmet at jeg gjorde det. Fordi mamma fikk beskjed på appen (som jeg ikke visste at fantes) dum som jeg er. 

Anonymkode: 4a886...de1

Men har ikke du vært opptatt med drikking og sånt da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Men har ikke du vært opptatt med drikking og sånt da? 

Jo det har jeg. Skal du vite akkurat når det skjedde klokkeslett og? Jeg vil ikke snakke om det. Jeg er lei meg for det. 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jo det har jeg. Skal du vite akkurat når det skjedde klokkeslett og? Jeg vil ikke snakke om det. Jeg er lei meg for det. 

Anonymkode: 4a886...de1

Jeg stusser over om du har kjørt når du var rusa? Regner med du ikke har gjort det da, men du både drakk og styrte i går og du lånte bilen uten lov og da ripet du den. Skjønner du at jeg lurer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (11 timer siden):

Jeg stusser over om du har kjørt når du var rusa? Regner med du ikke har gjort det da, men du både drakk og styrte i går og du lånte bilen uten lov og da ripet du den. Skjønner du at jeg lurer? 

Klart jeg ikke kjørte når jeg var «ruset». 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Klart jeg ikke kjørte når jeg var «ruset». 

Anonymkode: 4a886...de1

Hvorfor hermetegn? Alkohol er ett av de mest giftige rusmidlene. 

Bra du ikke kjørte da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

Hvorfor hermetegn? Alkohol er ett av de mest giftige rusmidlene. 

Bra du ikke kjørte da. ;)

Er aldri ruset på den måten at jeg ikke har kontroll. Hadde sikkert ikke 0 i promille men ruset er jeg aldri. 

Anonymkode: 4a886...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...