Gå til innhold

Hvordan kan synet på egen kropp være så fucka at man ikke ser forskjell på kroppen når man har gått ned 25 kg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg ser meg i speilet synes jeg at jeg ser like feit ut som jeg gjorde da jeg veide 90 kg (og jeg er 160 cm)... HVORDAN i all verden er det mulig?

Anonymkode: e6179...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når jeg ser meg i speilet synes jeg at jeg ser like feit ut som jeg gjorde da jeg veide 90 kg (og jeg er 160 cm)... HVORDAN i all verden er det mulig?

Det er nok på samme måte som at en med anoreksi kan se seg i speilet, være sykelig undervektig og se et fleskberg i speilet. Har du kjøpt deg noen nye klær som sitter bedre på kroppen? Kanskje det vil vise din nye kropp bedre, også for deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Marye skrev (3 timer siden):

Jeg opplever det samme… skjønner ingenting når alle sier jeg er slank og ikke trenger gå ned mer.

Ja, det er rart det der... Jeg har jo fortsatt en BMI på 26,6 så har fortsatt en del å gå ned, men når jeg sa det til ene behandleren min en gang så mente hun at det var helt uaktuelt. Hehe. 

Lillemus skrev (3 timer siden):

Det er nok på samme måte som at en med anoreksi kan se seg i speilet, være sykelig undervektig og se et fleskberg i speilet. Har du kjøpt deg noen nye klær som sitter bedre på kroppen? Kanskje det vil vise din nye kropp bedre, også for deg selv?

Ja, det har du nok rett i. Jeg har klær som passer, men jeg hater fortsatt kroppen min like mye. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Lillemus skrev (På 17.5.2023 den 9.16):

Kan det skje om man legger på seg mye og? Altså at man ikke ser hvor stor man har blitt? 

Anonymkode: ee199...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange med spiseforstyrrelser som har et forvrengt syn på sin egen kropp. Det er helt vanlig. 

Anonymkode: c6fdc...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan det skje om man legger på seg mye og? Altså at man ikke ser hvor stor man har blitt? 

Anonymkode: ee199...d56

Sikkert, det er i alle fall mange som sier at de får en oppvekker når de får se et bilde av seg selv f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...