Gå til innhold

Wellbutrin og orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har aldri klart å få orgasme. Det er så sykt frustrerende å aldri klare å komme. Har virkelig forsøkt alt. Har nylig begynt på wellbutrin som jeg håpte kunne hjelpe, men kjenner meg foreløpig ikke noe mer kåt... eller at det har hjelpet meg å få orgasme på andre måter... kan jeg håpe på at det fortsatt kan virke? Har stått på de i snart 2 uker. 

Anonymkode: d4b7b...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Under to uker er for kort. Det er fortsatt håp. Kanskje kan du også øke dosen.

Jeg tror ikke Wellbutrin primært gjør deg mer kåt, men det hjelper mange til letter å få- samt få bedre/sterkere orgasmer. Sekundært til dette kan en jo lettere bli kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kupton skrev (3 timer siden):

Under to uker er for kort. Det er fortsatt håp. Kanskje kan du også øke dosen.

Jeg tror ikke Wellbutrin primært gjør deg mer kåt, men det hjelper mange til letter å få- samt få bedre/sterkere orgasmer. Sekundært til dette kan en jo lettere bli kåt.

Så bra! Psykiater tenker at jeg kan øke til dobbel dose i løpet av neste uke ettersom jeg forsto det. Så håper kanskje det kan hjelpe på. Hva er det som gjør at man kan få  bedre/sterkere orgasmer av wellbutrin egentlig? Om det i det hele tatt er noen som vet det da? Mulig det er ett mysterium?

Anonymkode: d4b7b...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Har nå gått på wellbutrin i over ett halvt år. Kom på at jeg startet denne tråden så tenkte jeg kunne ta den opp igjen. Har fortsatt ikke merket noe forbedring... Jeg bruker antipsykotika (zyprexa) og stemingsstabiliserende (litium) i tillegg kan det hjelpe å trappe ned på en av disse? Er for øvrig ikke orgasme problemer jeg går på wellbutrin for altså, det var depresjon... om noen skulle lure.

Anonymkode: d4b7b...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...