Gå til innhold

De testene på nettet. Hvor mye vekt kan man egentlig legge på dem?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Er de en god pekepinn eller bare sånn skuldertrekk? 

Da tenker jeg på ulike psykologiske tester? 

Iq- tester er bare morsomme, og der lærer en jo fort hva en skal se etter. De tar jeg ikke alvorlig, men de er kanskje en pekepinn da. Det bør de være.

Men psyken er jo litt komplisert.  Hvor mye og lite vekt tenker dere at man bør legge i dem? 

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange kan kjenne seg i mange ulike lidelser men det er bare profesjonelle leger og psykiatere som kan utrede og finne riktig diagnose. Man kan kjenne seg igjen i mange diagnoser men det er bare et fåtall som faktisk har diagnosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (22 minutter siden):

Mange kan kjenne seg i mange ulike lidelser men det er bare profesjonelle leger og psykiatere som kan utrede og finne riktig diagnose. Man kan kjenne seg igjen i mange diagnoser men det er bare et fåtall som faktisk har diagnosen.

Ja. Jeg scorer over gjennomsnitt på mye 😂 jeg er ikke akkurat helt a-4 da, og jeg bryr meg ikke så mye om det. Men dette ble sånn "sjekk da" og mye latter i går. Jeg lo jeg også. Var ikke noe negativt. Men alt ble litt mye, uten at det ble sånn negativt da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt. Sånn at jeg grublet litt mer i dag enn ellers da. Det må jeg innrømme 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor pålitelig de er. Jeg har i hvert fall aldri fått en diagnose jeg ikke har allerede når jeg har tatt sånne tester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (24 minutter siden):

Jeg aner ikke hvor pålitelig de er. Jeg har i hvert fall aldri fått en diagnose jeg ikke har allerede når jeg har tatt sånne tester. 

Jeg vet ikke jeg heller. Alt jeg har fått er OCD. Jeg tviler på det også . Jeg tror egentlig at jeg er "bare" jævli nevrotisk.  At jeg er overfølsom og bruker hodet til det koker.

Jeg er alt  på en  gang. Jeg sliter ikke vanligvis da. Men får  fort dårlig  samvittighet. Det er det som plager meg. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke jeg heller. Alt jeg har fått er OCD. Jeg tviler på det også . Jeg tror egentlig at jeg er "bare" jævli nevrotisk.  At jeg er overfølsom og bruker hodet til det koker.

Jeg er alt  på en  gang. Jeg sliter ikke vanligvis da. Men for  fort dårlig  samvittighet. Det er det som plager meg. 

En test slik som det klarer kanskje ikke skille mellom det som er diagnose og det som bare er symptomer på det som å være "bare jævlig nevrotisk". En behandler vil vel sikkert vurdere litt på egenhånd også. 

Slitsomt å få så fort dårlig samvittighet. 

At du aldri blir såret er det fordi du legger lokk på det?

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

En test slik som det klarer kanskje ikke skille mellom det som er diagnose og det som bare er symptomer på det som å være "bare jævlig nevrotisk". En behandler vil vel sikkert vurdere litt på egenhånd også. 

Slitsomt å få så fort dårlig samvittighet. 

Ja. Jeg kan jo ligge og hate meg selv fordi jeg fikk en person  til å føle seg dårlig. Og det var ikke min skyld en gang. Sånne idiotiske ting. Jeg ER jøvli nevrotisk. Sånn i fantasien. Men ovenfor fysiske trusler, nei. 

Noe er jo helt koko her. Men det for jo bare være. Ingen har skjønt noe av meg likevel. Whatever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Ja. Jeg kan jo ligge og hate meg selv fordi jeg fikk en person  til å føle seg dårlig. Og det var ikke min skyld en gang. Sånne idiotiske ting. Jeg ER jøvli nevrotisk. Sånn i fantasien. Men ovenfor fysiske trusler, nei. 

Noe er jo helt koko her. Men det for jo bare være. Ingen har skjønt noe av meg likevel. Whatever. 

Vet ikke helt hva jeg skal svare på dette, men skjønner at det er noe som er vanskelig akkurat nå. ❤ 

Men ingen skal måtte tolerere trusler. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Vet ikke helt hva jeg skal svare på dette, men skjønner at det er noe som er vanskelig akkurat nå. ❤ 

Men ingen skal måtte tolerere trusler. 

Neida Glitter. Det går bra

 Blir litt sånn tung iblant. Det går over. 

Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Neida Glitter. Det går bra

 Blir litt sånn tung iblant. Det går over. 

Takk 😊

Det er veldig lov det. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Er de en god pekepinn eller bare sånn skuldertrekk? 

Da tenker jeg på ulike psykologiske tester? 

Iq- tester er bare morsomme, og der lærer en jo fort hva en skal se etter. De tar jeg ikke alvorlig, men de er kanskje en pekepinn da. Det bør de være.

Men psyken er jo litt komplisert.  Hvor mye og lite vekt tenker dere at man bør legge i dem? 

 

Hvordan tester er det du har foretatt deg? Virker spennende och jag vil pröva. 

Anonymkode: bfa44...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan tester er det du har foretatt deg? Virker spennende och jag vil pröva. 

Anonymkode: bfa44...b24

Det meste. Asperger, ADHD, OCD, angst, depresjon og ja... 🙂 og iq- tester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det meste. Asperger, ADHD, OCD, angst, depresjon og ja... 🙂 og iq- tester. 

Ligger testene på psykologisk.no? Eller psykologi.nett? 

Anonymkode: bfa44...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var for gøy fordi venninnen min sa at jeg kom til å score høyt på Asperger. Vel. Det var ikke så høyt. Alt var over gjennomsnitt da 🙃 vet a faen jeg. 

Ble bare litt ettertenksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ligger testene på psykologisk.no? Eller psykologi.nett? 

Anonymkode: bfa44...b24

Bare å Google opp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Det var for gøy fordi venninnen min sa at jeg kom til å score høyt på Asperger. Vel. Det var ikke så høyt. Alt var over gjennomsnitt da 🙃 vet a faen jeg. 

Ble bare litt ettertenksom.

I normalen eller innenfor spekteret? 

Anonymkode: bfa44...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (2 minutter siden):

Bare å Google opp 🙂

Tok en adhd test med 6 spørsmål scorer 4 av 6. skal jeg gå ut fra at jeg har det da? Føler meg som en adhd person i masse. 

Anonymkode: bfa44...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...