Gå til innhold

Jeg klarer ikke akseptere at jeg er som jeg er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil hele tiden forandre på meg selv fordi jeg ikke liker det jeg er. Jeg kan ha veldig gode perioder hvor ting kjennes å gå veldig bra men plutselig så blir jeg påminnet om at jeg ikke er sånn jeg ønsker, som at jeg for eksempel blir vitne til mange vennegjenger som har det gøy og så er jeg ikke en del av det eller jeg får avslag på et jobbintervju jeg syntes gikk veldig bra. Da mister jeg helt motivasjonen og skjønner ikke hva som er galt med meg. Jeg takler ikke at slik er utenfor min kontroll. Jeg leser jo på forumer der folk sliter og svarene er ofte at man skal ta seg sammen, man gjorde det ikke godt nok om man ikke kom videre osv, men hva er godt nok snart om jeg ikke er god nok? 

Anonymkode: 0c820...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir deprimert av å vitne vennegjenger som har det gøy, er det fordi du selv har et lite nettverk? Det å få avslag på et jobbintervju man synes gikk bra er noe mange har opplevd. Det kan være mange årsaker til at man ikke fikk jobben. Det trenger ikke være noe med deg personlig. Man kan også ha forskjellige styrker og svakheter. I det samfunnet vi lever i nå er det å være ekstrovert det som blir best godtatt, å være introvert er det ingen arbeidsgivere som setter pris på og kanskje heller ikke mange andre. Når man ikke føler seg god nok som man er da føler man på et press for å endre seg selv, noe som ikke er bra.

Endret av Everybody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (10 timer siden):

Du blir deprimert av å vitne vennegjenger som har det gøy, er det fordi du selv har et lite nettverk? Det å få avslag på et jobbintervju man synes gikk bra er noe mange har opplevd. Det kan være mange årsaker til at man ikke fikk jobben. Det trenger ikke være noe med deg personlig. Man kan også ha forskjellige styrker og svakheter. I det samfunnet vi lever i nå er det å være ekstrovert det som blir best godtatt, å være introvert er det ingen arbeidsgivere som setter pris på og kanskje heller ikke mange andre. Når man ikke føler seg god nok som man er da føler man på et press for å endre seg selv, noe som ikke er bra.

Hvordan slutter man å være introvert? Jeg fikk bare de egenskapene som ikke verdsettes i samfunnet :(

Anonymkode: 0c820...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan slutter man å være introvert? Jeg fikk bare de egenskapene som ikke verdsettes i samfunnet :(

Anonymkode: 0c820...f6a

Da bestemmer du deg for å ekstrovert her inne på forumet som en start. 

Anonymkode: f1b81...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan slutter man å være introvert? Jeg fikk bare de egenskapene som ikke verdsettes i samfunnet :(

Anonymkode: 0c820...f6a

Man kan ikke slutte å være introvert. Det er en medfødt personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Man kan ikke slutte å være introvert. Det er en medfødt personlighet.

Men hvordan skjedde det? Det må da være et sted man kan forandre det?! 

Anonymkode: 0c820...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Men hvordan skjedde det? Det må da være et sted man kan forandre det?! 

Anonymkode: 0c820...f6a

Jeg har hørt at de fleste er født ekstroverte men har forandret seg og blitt introvert fordi det har skjedd noe i livet deres. SSRI og SNRI kan kanskje hjelpe mot å være veldig introvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...