stjernestøv Skrevet 23. mai 2023 Del Skrevet 23. mai 2023 (endret) Er det en farlig interaksjon på voltaren og brintellix? Er så lei av gallesteinsanfall og det eneste jeg har er voltaren stikkpille, føler det hjelper men er det farlig nå da å ta det? Psyken min er helt koko, er det normalt når man er redd for smerter? Enda en ting å bekymre seg for Endret 23. mai 2023 av stjernestøv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 23. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2023 Har voltaren piller og men stikkpiller virker best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 23. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2023 Bør jeg ikke ta brintellix i morgen? Hvor fort går det ut av kroppen? Må jo ta voltaren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 23. mai 2023 Del Skrevet 23. mai 2023 stjernestøv skrev (1 time siden): Bør jeg ikke ta brintellix i morgen? Hvor fort går det ut av kroppen? Må jo ta voltaren. Hvorfor er du såpass redd for dette? Jeg leste på interaksjoner.no at sporadisk bruk av voltaren ikke var noe problem. Som alltid når det gjelder voltaren og andre nsaids, så må du stoppe med en gang dersom du får smerter i magen av den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 frosken skrev (9 timer siden): Hvorfor er du såpass redd for dette? Jeg leste på interaksjoner.no at sporadisk bruk av voltaren ikke var noe problem. Som alltid når det gjelder voltaren og andre nsaids, så må du stoppe med en gang dersom du får smerter i magen av den. Men jeg har brukt det ganske ofte, var det jeg tenkte på. Jeg kan jo ikke vite hvilke smerter det er i magen, får vondt i magen av gallestensfaenskap og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 frosken skrev (9 timer siden): Hvorfor er du såpass redd for dette? Jeg leste på interaksjoner.no at sporadisk bruk av voltaren ikke var noe problem. Som alltid når det gjelder voltaren og andre nsaids, så må du stoppe med en gang dersom du får smerter i magen av den. Burde jeg ikke ta brintellix i dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 stjernestøv skrev (13 minutter siden): Burde jeg ikke ta brintellix i dag? Hvor lang tid tar det før den er ute av kroppen? @ISW? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 Halveringstid er 66 timer, hvordan regner jeg det ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 Du kan kanskje ringe til legen/behandler/sykepleier og spørre om det du lurer på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 stjernestøv skrev (1 time siden): Burde jeg ikke ta brintellix i dag? Det er jo ikke brintellix som kan medføre problemer, men av og til voltaren. Så jeg tenker du skal være mindre bekymret:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 Vhanja skrev (14 minutter siden): Du kan kanskje ringe til legen/behandler/sykepleier og spørre om det du lurer på? Har avtale med sykepleieren i dag, vet ikke om han ringer eller kommer. Har ikke tatt brintellix for de har ikke gjort meg bedre uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 frosken skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke brintellix som kan medføre problemer, men av og til voltaren. Så jeg tenker du skal være mindre bekymret:-) Det er vel kombinasjonen av dem? Brintellix har ikke hjulpet meg likevel, har mange dårlige dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 Noen som vet hvor lang tid det går før brintellix er ute av kroppen? Går det flere dager? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 stjernestøv skrev (1 time siden): Det er vel kombinasjonen av dem? Brintellix har ikke hjulpet meg likevel, har mange dårlige dager. Det er bare en ørliten økt risiko ved å kombinere de to medikamentene, så jeg tenker du bekymrer deg unødvendig. Det er alltid risiko forbundet med å ta NSAIDS - inklusive voltaren - men det er jo allikevel et av de mest brukte medikamentene i verden. Å la være å ta Brintellix i dag vil i allefall ikke ha noen virkning på voltarenen du allerede har tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 frosken skrev (5 minutter siden): Det er bare en ørliten økt risiko ved å kombinere de to medikamentene, så jeg tenker du bekymrer deg unødvendig. Det er alltid risiko forbundet med å ta NSAIDS - inklusive voltaren - men det er jo allikevel et av de mest brukte medikamentene i verden. Å la være å ta Brintellix i dag vil i allefall ikke ha noen virkning på voltarenen du allerede har tatt. Ok men jeg blir redd når jeg leser sånt, er en engstelig person. Ok. Men brintellix virker ikke på meg, da er det vel ikke vits i å ta det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 Spurte my AI, det tar ca 14 dager før det er ute av kroppen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 stjernestøv skrev (1 time siden): Det er vel kombinasjonen av dem? Brintellix har ikke hjulpet meg likevel, har mange dårlige dager. Hvordan dårlig er du? Anonymkode: c5087...bfc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan dårlig er du? Anonymkode: c5087...bfc Rar, uvirkelighetsfølelse og orker ingenting. Det føles fysisk også og noe er jo det, vondt kne og gallesteinsanfall er jo fysisk. Men alt sliter meg ut og tåler ikke være ute med folk. Da blir jeg helt fjern og rar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. mai 2023 Del Skrevet 24. mai 2023 stjernestøv skrev (39 minutter siden): Ok men jeg blir redd når jeg leser sånt, er en engstelig person. Ok. Men brintellix virker ikke på meg, da er det vel ikke vits i å ta det? Det er ALLTID dumt å endre medisinering uten i samarbeid med legen din. Synes du i det minste skal diskutere med psykepleieren før du bestemmer deg, det er ikke alltid så lett å beholde oversikten selv:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 24. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2023 frosken skrev (1 time siden): Det er ALLTID dumt å endre medisinering uten i samarbeid med legen din. Synes du i det minste skal diskutere med psykepleieren før du bestemmer deg, det er ikke alltid så lett å beholde oversikten selv:-) Har snakket med sykepleieren nå og det var greit at jeg sluttet med brintellix for det var frivillig, men han mente jeg burde gjort det i samarbeid med psykiateren. Men det står i felleskatalogen at man kan slutte uten å trappe ned, sykepleieren så det også. Og den har jo ikke hjulpet og det sa jeg til han nå. Har bare blitt rarere og rarere og har trodd det hadde noe med den å gjøre, sykepleieren tror rarheten er angst og at jeg må eksponere meg. Får prøve på det da men det er virkelig ille, måtte stå i rarheten. Det kan jo vare lenge, en hel dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.