Gå til innhold

Skal jeg ta kontakt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For et par år siden møtte jeg en veldig fin fyr.. Jeg falt pladask. Han har sine ting og jeg har mine ting.. 

Jeg lot usikkerheten ta overhånd fordi det kunne gå flere uker før jeg fikk tak i ham og han tok nesten aldri intiativ til å møtes.. Så jeg avsluttet kontakten vår. Han sliter med psykisk sykdom som sikkert påvirket mye. Jeg tok kontakt for å be om unnskyldning for måten jeg hadde avsluttet på og han skrev at han ble veldig lei seg, men hadde ikke svart fordi han ikke visste hva han skulle si. 

Nå har jeg begynt å henge litt på en klubb jeg vet det er stor sannsynlighet for å møte han igjen og jeg gruer meg veldig til det eventuelt skjer. Er det innafor å sende ham en melding å skrive at jeg håper det ikke er noe «ondt blod» mellom oss? 

Jeg tenker fortsatt på ham og får et latterlig lite håp om at det kanskje er en sjanse enda. Tenker på de fine stundene vi har hatt sammen med hunden hans og alle kvelden vi spilte kort og spiste god mat.  Jeg vet jo det er dumt, da det var jeg som valgte å avslutte det. Jeg er i slutten av tyveårene om det har noe å si. 
 

Jeg sliter med å slippe taket rett og slett for han virket så genuin og snill…. 

Anonymkode: e44e6...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

For et par år siden møtte jeg en veldig fin fyr.. Jeg falt pladask. Han har sine ting og jeg har mine ting.. 

Jeg lot usikkerheten ta overhånd fordi det kunne gå flere uker før jeg fikk tak i ham og han tok nesten aldri intiativ til å møtes.. Så jeg avsluttet kontakten vår. Han sliter med psykisk sykdom som sikkert påvirket mye. Jeg tok kontakt for å be om unnskyldning for måten jeg hadde avsluttet på og han skrev at han ble veldig lei seg, men hadde ikke svart fordi han ikke visste hva han skulle si. 

Nå har jeg begynt å henge litt på en klubb jeg vet det er stor sannsynlighet for å møte han igjen og jeg gruer meg veldig til det eventuelt skjer. Er det innafor å sende ham en melding å skrive at jeg håper det ikke er noe «ondt blod» mellom oss? 

Jeg tenker fortsatt på ham og får et latterlig lite håp om at det kanskje er en sjanse enda. Tenker på de fine stundene vi har hatt sammen med hunden hans og alle kvelden vi spilte kort og spiste god mat.  Jeg vet jo det er dumt, da det var jeg som valgte å avslutte det. Jeg er i slutten av tyveårene om det har noe å si. 
 

Jeg sliter med å slippe taket rett og slett for han virket så genuin og snill…. 

Anonymkode: e44e6...51e

Send en melding du, ser ingen grunn til at du ikke skal det. :) Det verste som kan skje er jo bare at han ikke svarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...