Gå til innhold

Mulig å bli «ruset» av Sobril og Stilnoct?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva skjer? Føler meg plutselig «ruset» av Sobril. Har brukt det i mange år litt til og fra, men en del nå i det siste. Så jeg burde tåle det bra. Det samme skjedde forleden med Stilnoct. Ubehagelig opplevelse å få helt «blackout». Er dette vanlig eller et signal på et eller annet? Har problemer med å bevege meg.

Anonymkode: a692c...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva skjer? Føler meg plutselig «ruset» av Sobril. Har brukt det i mange år litt til og fra, men en del nå i det siste. Så jeg burde tåle det bra. Det samme skjedde forleden med Stilnoct. Ubehagelig opplevelse å få helt «blackout». Er dette vanlig eller et signal på et eller annet? Har problemer med å bevege meg.

Anonymkode: a692c...520

Hørtes jo skummelt ut 😮 Lurer på hva som kan være grunnen. Jeg tar vival og stilnoct når jeg legger meg men blir ikke ruset, får ikke håpe det kommer til å hende for da får jeg hetta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke vanlig. Ville kontaktet fastlegen og fått en time på mandag, evnt. legevakt om du tenker det ikke kan vente lenger?

Med "blackout" mener du da å ikke huske hva som ha skjedd, sant? (Må bare spørre for sikkerhetsskyld). Vet det er vanlig ved overdose, men jeg regner med du har tatt det du har fått forskrevet?

Anonymkode: e9e5d...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får blackout av stilnoct om man våkner eller er våken uten å sovne. Har hatt samtaler på snap mens jeg har tatt stilnoct og ikke ant hva vi snakket om neste dag

 

Endret av Marye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...