Gå til innhold

Når begynte dere å gi "svigerbarna" deres gaver til jul og bursdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ga han ene gave til bursdag nå for ikke så lenge siden siden han har vært i forhold med datteren min i rundt to år. 

Anonymkode: 6ace3...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ga han ene gave til bursdag nå for ikke så lenge siden siden han har vært i forhold med datteren min i rundt to år. 

Anonymkode: 6ace3...cde

Jeg har ikke svigerbarn ennå, men ser gir meg at jeg ikke vil gi gave før vi evt feirer julaften sammen. Med mindre jeg skulle få, antakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Vi gav datteras kjæreste en gave til 18 årsdagen (da hadde de vært sammen ett år), men ikke til jul, tror jeg.  Kommer nok til å gi igjen til bursdagen, og kanskje til jul (da blir det over 2 år).

Da sønnen hadde kjæreste, gav vi gave til henne til både bursdag og jul etter en stund, kanskje 1-2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gave hvis vi er sammen på julaften eller er bedt dit på bursdag.  Men nå her vi vel blitt enig om at vi ikke gir gaver lenger.  Det er barnebarna som får gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte vel å gi da de ble samboere. Mener de var sammen ett år før de flyttet sammen.  Vet ikke helt hvorfor, men ga mindre gave til han enn til datteren da de var samboere (pleier å være raus med gavene til henne) Men etter at de giftet seg, så har jeg gitt ca like mye til hver av de.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg ikke, men mulig det tok et par år? De var jo så unge og barnet mitt bodde fortsatt hjemme. Mulig jeg hadde begynt tidligere hvis de hadde vært eldre, da det lettere kan virke invaderende med mye gavestyr til yngre.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Det tok noen år. Jeg tok det ikke helt seriøst i starten, så begynte med julegaver for noen år siden. Jeg ga også 30-års-gave. De har vært sammen i 10 år nå og samboere i 2-3 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...