Gå til innhold

Hva er din BMI?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vil du fortelle det? 

Anonymkode: c6983...926

Du kan begynne.

Anonymkode: 00e21...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du kan begynne.

Anonymkode: 00e21...ab5

31

Anonymkode: c6983...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Jeg har BMI på 27. Skulle gjerne hatt den ned til 25, men er nok ikke villig til å gi opp de ekstra kaloriene jeg synes er så veldig gode... Prøver å spise/drikke litt mindre mengde av dem da, samt øke muskelstyrken sånn at jeg kanskje kan forbrenne litt mer. Men ingen krisevekt, jeg har det greit, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrenser meg til å si at jeg er i øvre skjikt av såkalt normalvekt. Ville nok følt meg litt bedre om jeg veide 5 (for ikke å si 10) kilo mindre (er ganske høy), på den annen side er jeg alt for glad i alt det gode livet har å by på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
Ekstra skrev (10 timer siden):

Begrenser meg til å si at jeg er i øvre skjikt av såkalt normalvekt. Ville nok følt meg litt bedre om jeg veide 5 (for ikke å si 10) kilo mindre (er ganske høy), på den annen side er jeg alt for glad i alt det gode livet har å by på.

Hehe, vi tenker på samme måte 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 23. Med forbehold om at jeg fortsatt er 160 cm høy, skjelettet synker jo litt sammen når alderen øker. Men jeg har ingen planer om å måle den - synes også det blir litt urettferdig at man dermed må bli tynnere med alderen for å ha normal BMI. 

Før pandemien veide jeg ca. 60 kg, noen ganger litt over og iblant litt under. Som følge av noen endringer etter årene med mest hjemmekontor, veier jeg nå 58-59 kg. Men de er uheldig fordelt (mye mage og underkropp), så jeg ser ikke slank ut. 

Jeg har kjøpt ny badevekt i løpet av denne perioden (den gamle sluttet å virke), så vekten er nok korrekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
laban skrev (1 time siden):

Ca. 23. Med forbehold om at jeg fortsatt er 160 cm høy, skjelettet synker jo litt sammen når alderen øker. Men jeg har ingen planer om å måle den - synes også det blir litt urettferdig at man dermed må bli tynnere med alderen for å ha normal BMI. 

Jeg var 170 cm leeeeenge, helt til jeg skulle ha nytt pass for noen år siden, og målte meg "for gøy", og da hadde jeg krympet en cm. Nå er det igjen noen år siden, men jeg holder på mine 169 inntil noe annet er bevist 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (19 minutter siden):

Jeg var 170 cm leeeeenge, helt til jeg skulle ha nytt pass for noen år siden, og målte meg "for gøy", og da hadde jeg krympet en cm. Nå er det igjen noen år siden, men jeg holder på mine 169 inntil noe annet er bevist 😛 

Jeg har vært 169, men iløpet av de siste 10 årene har jeg krympet nesten 5cm. Synes det er mye, men det er målt på sykehus så det bør være riktig.  Har en altfor høy bmi, men håper den krymper vesentlig det neste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
emilie321 skrev (20 minutter siden):

Jeg har vært 169, men iløpet av de siste 10 årene har jeg krympet nesten 5cm. Synes det er mye, men det er målt på sykehus så det bør være riktig.  Har en altfor høy bmi, men håper den krymper vesentlig det neste året.

Oi, 5 cm var mye! Tør nesten ikke måle meg igjen.... 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (41 minutter siden):

Jeg var 170 cm leeeeenge, helt til jeg skulle ha nytt pass for noen år siden, og målte meg "for gøy", og da hadde jeg krympet en cm. Nå er det igjen noen år siden, men jeg holder på mine 169 inntil noe annet er bevist 😛 

Jeg går jo annethvert år og får behandling for benskjørhet. Der blir jeg også målt. Sist målte jeg 172,5 cm. Hvordan det kan ha seg, når jeg hele livet har vært 172 cm, er en gåte :)

Jeg tviler på at jeg har vokst i 50- årene, så her må det være noe feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...