Gå til innhold

Ser du i tillgangsloggen på helsenorge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og gjør du det ofte i isåfall? Jeg ser vel litt for ofte så er litt redd de på noen måte kan se en logg der de ser antall ganger jeg har vært innom der å sett😅

Anonymkode: fa861...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Og gjør du det ofte i isåfall? Jeg ser vel litt for ofte så er litt redd de på noen måte kan se en logg der de ser antall ganger jeg har vært innom der å sett😅

Anonymkode: fa861...599

Jeg gjør det og bryr meg ikke om om de ser det, har sett at flere sekretærer er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det gjør jeg,  synes det er greit å følge med på hvem som er inne i min journal. Jeg kan også se om det er bevegelse i noe jeg venter svar på, ved å følge med i tilgangsloggen. 

Anonymkode: 394a1...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GammelLurker skrev (14 timer siden):

Ahah har tenkt det samme 

Flere ganger daglig? 😅

Anonymkode: fa861...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å se i den hvis jeg venter på svar på henvisning slik som nå. Vet at de holder på med saken min siden de har vært i journalen i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...