Gå til innhold

Leter dere eller trives dere som single?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er selv singel og føler jeg savner noen å dele alt med, men er ikke desperat på jakt og har ingen i kikkerten nå.

 

Anonymkode: 95c77...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker også å bo alene og orker så absolutt ikke tanken på at noen flytter inn. Er mindre ensom nå enn da jeg var gift. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trivdes forsåvidt som singel, men liker å ha en kjæreste så jeg begynte å date noen mnd etter det ble slutt og fant min nye livsledsager da jeg hadde vært singel i ca 1 år 10 mnd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var singel i 2 år og 1 måned etter at jeg ble separert. Det var mange fine sider ved å være singel - ikke minst å kjenne på at jeg klarte meg helt utmerket alene, og at jeg ikke "trengte" en mann. Men jeg hadde hele tiden et ønske om en livsledsager, og heldigvis fant jeg han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
morsan skrev (50 minutter siden):

Jeg var singel i 2 år og 1 måned etter at jeg ble separert. Det var mange fine sider ved å være singel - ikke minst å kjenne på at jeg klarte meg helt utmerket alene, og at jeg ikke "trengte" en mann. Men jeg hadde hele tiden et ønske om en livsledsager, og heldigvis fant jeg han. 

Jeg misslikte sterkt å våkne alene når det var helg . Jeg er ikke født til å være alene. Det ble mange turer rundt alene med kameraet mitt. Det ble en form for terapi.  Det var jo flere menn underveis skal jeg innrømme , men da jeg traff den rette var det ingen tvil om at det var dette jeg trengte :)

Hurra for menn ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Jeg misslikte sterkt å våkne alene når det var helg . Jeg er ikke født til å være alene. Det ble mange turer rundt alene med kameraet mitt. Det ble en form for terapi.  Det var jo flere menn underveis skal jeg innrømme , men da jeg traff den rette var det ingen tvil om at det var dette jeg trengte :)

Hurra for menn ! :)

Haha! Kjenner meg igjen i den der "underveis"-kommentaren. 😁 Morsomt det også, en periode. Men det er utrolig mye bedre (for meg) å ha en partner enn å ikke ha en partner - såfremt det er en partner som er god for en. Slik jeg hadde det på slutten med eksen, er singellivet å foretrekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stortrives som singel. Føler at jeg aldri har hatt det bedre i hverdagen og livet generelt. Nå har jeg vært gift to ganget da, og det er nok. Kommer aldri til å bli samboer med noen igjen, det er i alle fall sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (På 2.6.2023 den 17.00):

Jeg stortrives som singel. Føler at jeg aldri har hatt det bedre i hverdagen og livet generelt. Nå har jeg vært gift to ganget da, og det er nok. Kommer aldri til å bli samboer med noen igjen, det er i alle fall sikkert. 

Hvorfor er det bedre å være singel enn å ha samboer mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det bedre å være singel enn å ha samboer mener du?

Jeg trives best når jeg får disponere tiden min sånn som jeg vil, jeg er ikke så god på kompromisser. Så er jeg nok en enstøing  på mange måter og vil ha det sånn og slik, vil slippe å ta hensyn til andres ønsker og vilje hver time i hverdagen. Noen ganger kan det føles ensomt, men jeg ville ikke byttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...