Gå til innhold

Behandler ringte meg rett før timen og sa at den måtte avlyses


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk telefon fra behandler rett før timen der han sa at timen måtte avlyses fordi han skulle i ett møte. Er det vanlig at psykiatere plutselig må i slike akutte møter? Eller kan jeg ha gjort noe galt? Eller noe? Som gjør at han ikke vil snakke med meg? Bekymrer meg en del nå... 

Anonymkode: 4b8d6...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GammelLurker

Han skulle helt sikkert i et møte. Må huske at behandlere er profesjonelle, og dersom han ikke ønsket å snakke med deg, hadde han mer sannsynlig stoppet behandlingen enn å leke barnelek med deg.

Endret av GammelLurker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ingenting med deg å gjøre, behandlere er også mennesker som kan komme opp i akutte situasjoner enten som profesjonelle eller som privatpersoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2023 den 16.22):

Fikk telefon fra behandler rett før timen der han sa at timen måtte avlyses fordi han skulle i ett møte. Er det vanlig at psykiatere plutselig må i slike akutte møter? Eller kan jeg ha gjort noe galt? Eller noe? Som gjør at han ikke vil snakke med meg? Bekymrer meg en del nå... 

Anonymkode: 4b8d6...2b8

Det mest sikre i denne saken, er at møtet ikke har noe med deg og din behandlerrelasjon å gjøre. Har du ikke mottatt nytt tidspunkt for time? Om ikke, synes jeg du skal ta kontakt... :)  

Jeg husker at første gang jeg ble innlagt på døgnavdeling i psykiatrien under nokså kaotiske forhold, måtte min behandler gå inn på et annet kontor i noen minutter og mest trolig avlyste/gjorde hun nye avtaler med de to neste pasientene hun skulle hatt på sin timeliste den dagen.

Jeg ser for meg at i en slik situasjon kan det være gunstig å si at det har påkommet et plutselig møte. Jeg vet ikke, men det er vel ikke så avgjørende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...