Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre for å grue meg mindre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal å ta celleprøve på fredag og jeg gruer meg skikkelig. Hva kan jeg gjøre for å grue meg litt mindre?

Anonymkode: b51c5...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Konsentrer deg om andre ting? La være så godt du kan å tenke på det, det endrer ingenting likevel. Verken positivt eller negativt ❤️

Anonymkode: 8e18a...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal å ta celleprøve på fredag og jeg gruer meg skikkelig. Hva kan jeg gjøre for å grue meg litt mindre?

Anonymkode: b51c5...880

Tenk at legen gjør dette flere ganger i uka og at det bare er en av alle de vanlige, rutinemessige tingene hen gjør. Tenk på at det tar 2 min så er det over og da er det forhåpentligvis 3 år til neste gang. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Konsentrer deg om andre ting? La være så godt du kan å tenke på det, det endrer ingenting likevel. Verken positivt eller negativt ❤️

Anonymkode: 8e18a...265

Ja, jeg skal forsøke konsentrere meg om andre ting. 

Lillemus skrev (13 timer siden):

Tenk at legen gjør dette flere ganger i uka og at det bare er en av alle de vanlige, rutinemessige tingene hen gjør. Tenk på at det tar 2 min så er det over og da er det forhåpentligvis 3 år til neste gang. :) 

Det er jo sant... Er vel sikkert egentlig like vanlig for han å ta celleprøve som å ta blodtrykk. Han tenker sikkert ikke noe over det, men det gjør jo jeg. Hehe. Men det går helt sikkert bra.

Anonymkode: b51c5...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg skal forsøke konsentrere meg om andre ting. 

Det er jo sant... Er vel sikkert egentlig like vanlig for han å ta celleprøve som å ta blodtrykk. Han tenker sikkert ikke noe over det, men det gjør jo jeg. Hehe. Men det går helt sikkert bra.

Anonymkode: b51c5...880

Jeg pleier å ha på meg skjørt eller kjole når jeg skal ta gu, da føler jeg meg ikke fullt så blottet og naken. Og jeg er en kløpper på å telle rutene i taket... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (På 1.6.2023 den 10.47):

Jeg pleier å ha på meg skjørt eller kjole når jeg skal ta gu, da føler jeg meg ikke fullt så blottet og naken. Og jeg er en kløpper på å telle rutene i taket... ;) 

God tips. Jeg fikk ikke gjennomført forrige uke likevel da jeg begynte å blø. Men har ny time i morgen da, så her sitter jeg å gruer meg like mye. Hehe. Men satser på at det går bra.

Anonymkode: b51c5...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GammelLurker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

God tips. Jeg fikk ikke gjennomført forrige uke likevel da jeg begynte å blø. Men har ny time i morgen da, så her sitter jeg å gruer meg like mye. Hehe. Men satser på at det går bra.

Anonymkode: b51c5...880

Håper det ordner seg. Lykke til 😀💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
GammelLurker skrev (25 minutter siden):

Håper det ordner seg. Lykke til 😀💚

Takk for det!

Anonymkode: b51c5...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...