Gå til innhold

Tørr du si meningen din?


Worriesome Plenty 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men så er jeg ikke ung. 
Woke er en trussel mot ytringsfriheten og dermed mot demokratiet. 

Endret av kupton
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Ja. Men ikke alltid. Sier så og si aldri til noen mann jeg finner attraktiv at jeg synes han er fin eller lignende. Har aldri turt. 
 

Men ang politisk korrekthet så ja. Enda morsommere er det å si meninga si når man sitter ved samme bord som noen man vet kommer til å eksplodere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tør jeg, og har aldri vært redd for det heller. Samtidig er det jo litt viktig å tenke tid og sted da, og ikke minst hvor hensiktsmessig det er. Det mest utfordrende kan være på nett fordi så mye av måten en kommuniserer på blir borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om det var så mye bedre før. Jeg tror minst 40% alltid har unngått å flagge tydelig hvor de står politisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (9 timer siden):

Ja, men så er jeg ikke ung. 
Woke er en trussel mot ytringsfriheten og dermed mot demokratiet. 

Enig. Nå er det ikke mye som hisser meg opp, men fenomenet (og begrepet) woke irriterer meg. Som du sier er det en trussel mot ytringsfrihet og demokrati, og argumentasjonen har gjerne en hale av noe annet jeg misliker stort - lettkrenk og offerrolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tørr å si meningen min, men  det er ikke alltid hensiktsmessig å si den.  Da prøver jeg å tie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...