GammelLurker Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 Helgen er verst. Ikke mye gjøre. Når jeg i tillegg sliter med både å lese og se på tv - ja, da er det enda verre. Heldigvis har jeg musikk og tobakk, ellers hadde jeg kun stirret i veggen. Hva gjør dere når dere har det slik som meg? Er motivert til å gjøre ting, men hjernen samarbeider liksom ikke. 0 Siter
Everybody Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 Sliter med det samme. Har så lyst til å følge med på tv-serier, spille spill, lese bøker, lære programmering men konsentrasjonen og motivasjonen er dårlig. Blir mye musikk her også. 1 Siter
GammelLurker Skrevet 2. juni 2023 Forfatter Skrevet 2. juni 2023 Everybody skrev (2 minutter siden): Sliter med det samme. Har så lyst til å følge med på tv-serier, spille spill, lese bøker, lære programmering men konsentrasjonen og motivasjonen er dårlig. Blir mye musikk her også. Hva type musikk liker du 0 Siter
Everybody Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 GammelLurker skrev (Akkurat nå): Hva type musikk liker du Mye fra 60, 70, 80 tallet. Også noe rap, hiphop og house. 1 Siter
GammelLurker Skrevet 2. juni 2023 Forfatter Skrevet 2. juni 2023 Everybody skrev (1 minutt siden): Mye fra 60, 70, 80 tallet. Også noe rap, hiphop og house. Nice, samme taste her. Borsett fra house. Vet ikke engang hva det er - er det partymusikk? 0 Siter
Everybody Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 GammelLurker skrev (Akkurat nå): Nice, samme taste her. Borsett fra house. Vet ikke engang hva det er - er det partymusikk? Ja, det er party, litt sånn kygo stil. 0 Siter
GammelLurker Skrevet 2. juni 2023 Forfatter Skrevet 2. juni 2023 Everybody skrev (Akkurat nå): Ja, det er party, litt sånn kygo stil. Nice 0 Siter
GammelLurker Skrevet 2. juni 2023 Forfatter Skrevet 2. juni 2023 Everybody skrev (Akkurat nå): Bruker hodetelefoner eller høyttalere? Begge deler. Forresten er du gutt eller jente? Beklager at jeg spør - klarer ikke styre nysgjerrigheten. 😀 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 Småprat tar man på åpent forum. Anonymkode: 68379...b59 0 Siter
Everybody Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 GammelLurker skrev (Akkurat nå): Begge deler. Forresten er du gutt eller jente? Beklager at jeg spør - klarer ikke styre nysgjerrigheten. 😀 Jeg er mann. 0 Siter
GammelLurker Skrevet 2. juni 2023 Forfatter Skrevet 2. juni 2023 Everybody skrev (Akkurat nå): Jeg er mann. Kult. Også jeg 😀 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 Everybody skrev (24 minutter siden): Jeg er mann. Jeg var sikker på at du var dame 😮 0 Siter
Everybody Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 stjernestøv skrev (4 minutter siden): Jeg var sikker på at du var dame 😮 Nope, er 30 år gammel mann. 1 Siter
Everybody Skrevet 6. juni 2023 Skrevet 6. juni 2023 Flere som har lagt merke til at en del psykisk syke ikke har TV? Hva kommer det av? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.